در آستانه رقابت های جهانی دوومیدانی روسیه،ابراهیم رحمیان: با آمادگی کامل در رقابت های جهانی شرکت خواهم کرد

در آستانه رقابت های جهانی دوومیدانی روسیه،ابراهیم رحمیان: با آمادگی کامل در رقابت های جهانی شرکت خواهم کرد
نماینده المپیکی کشورمان در ماده پیاده روی گفت: تا زمان اعزام تمرینات خود را در استادیوم آزادی انجام می دهم و امیدوارم در مسابقات جهانی به خوبی ظاهر شوم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ابراهیم رحیمیان در خصوص روند تمریناتش در استادیوم آزادی افزود: هر روز صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر مربی ام آقای خسرو شیری انجام می دهم و هفته ای یک جلسه نیز نرمش می کنم.

وی خاطر نشان کرد: هوای تهران بسیار گرم است و روند کاری در این هوا بسیار ضعیف شده است اما من تمرینات خود را انجام میدهم تا بتوانم در مسابقات جهانی به خوبی ظاهر شوم.

دارنده مدال نقره 5000 متر پیاده روی بازی های داخل سالن آسیا در سال 2004 عنوان کرد: تا سال گذشته هیچ تجربه‌ای در مسابقات جهانی و المپیک نداشتم اما وقتی به این رقابت‌ها رفتم تازه متوجه شدم که مسابقه دوومیدانی به چه معناست؛ در حالی که قهرمانان رشته‌ی پیاده‌روی بیشتر در آسیا هستند اما آنها در رقابت‌های آسیایی شرکت نمی‌کنند. به همین دلیل زمانی که به مسابقات جهانی رفتم متوجه شدم که شرایط بسیار متفاوت است و نه تنها تمام ورزشکاران صاحب‌نام در این رشته به این رقابت‌ها آمده‌اند بلکه تعداد تماشاگران این مسابقات هم بسیار زیاد هستند که این موضوع باعث می‌شد سر و صدای محیط در عملکردم تاثیر بگذارد. اما حالا این تجربه را دارم و فکر می‌کنم می‌توانم عملکرد بهتری در این رقابت‌ها داشته باشم.

ملی‌پوش المپیکی پیاده‌روی ایران در پایان افزود: آخرین رکوردی که به ثبت رساندم یک ساعت و 24 دقیقه و هفت ثانیه است و فکر می‌کنم اگر بتوانم رکورد خود را در رقابت‌های جهانی تکرار کنم جزو 20 نفر اول دنیا قرار می‌گیرم و این نتیجه‌ی خوبی برایم محسوب می‌شود.

 

۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.