نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی امید بانوان مشخص شدند

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی امید بانوان مشخص شدند
مسابقات انتخابی تیم امید کاراته بانوان و رقابتهای دو وزن جوانان و نوجوانان درسالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، پس از برگزاری رقابت های انتخابی رده سنی امید و دروزن منهای 53 کیلوگرم که 18 کاراته کا شرکت داشتند، "مهتاب اسماعیلی" از گیلان با غلبه بر تمامی حریفان جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کرد.

دروزن منهای 60 کیلوگرم، "رخساره مددیان" از مازندران مقام نخست را بدست آورد و به اردوی تیم ملی راه یافت. در این وزن 16 شرکت کننده حضور داشت.

در وزن به اضافه 60 کیلوگرم که 15 کاراته کا شرکت داشتند، "مبینا کاویانی" از مازندران مقام نخست را کسب کرد و وارد اردوی تیم ملی شد.

در این مبارزات نمایندگان استانهای مرکزی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، البرز، گیلان، اردبیل، همدان، فارس، تهران، اصفهان، یزد، خوزستان و مازندران شرکت داشتند.

همچنین در 2وزن نوجوانان هم مسابقه انتخابی برگزار شد که در وزن منهای 47 کیلوگرم، "سارا بهمنیار" و در وزن منهای 53 کیلوگرم "زهرا طراز پور" و "زهره برزگر"در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

در بخش جوانان "درنا کاویانی" دروزن منهای 48 کیلوگرم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد و در وزن منهای 59 کیلوگرم نیز به زودی فراخوانی داده خواهد شد تا کومیته کاهای این وزن برای حضور در تیم ملی به مصاف یکدیگر بروند.

رویا هرمزی، فاطمه مسطوره بک، المیرا گوزل زاده، رقیه احدی، معصومه هزار خانی، مریم افشاری، لیلا خوشکلام، نفیسه آقا محمدی و مریم اسدی داوران این مبارزات بودند.

تاریخ  ارسال:چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 11:58
۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.