جهت اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی؛تیم های ملی تکواندو بزرگسالان آقایان و نوجوانان تر کیب نهایی خود را شناختند

جهت اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی؛تیم های ملی تکواندو بزرگسالان آقایان و نوجوانان تر کیب نهایی خود را شناختند
صبح امروز در مسابقات انتخابی درون اردویی، ترکیب نهایی تیمهای ملی تکواندو بزرگسالان آقایان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی کیش معین شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بزرگسالان اعزامی به رقابتهای جهانی دانمارک که صبح امروز در خانه تکواندو برگزار شد میثم باقری در وزن اول ،مهدی احمدی در وزن دوم، رضا نادریان در وزن سوم ،محمد باقری معتمد در وزن چهام ،علیرضا نصرآزادنی در وزن پنجم، فرزاد عبداللهی در وزن ششم، یوسف کرمی در وزن هفتم و حسین تاجیک در وزن هشتم نفرات اعزامی به کپنهاگ را تشکیل می دهند.
همچنین در قسمت نوجوانان هم میلاد کهنسال وزن اول، رضا صفری وزن دوم، حسام گل محمدی وزن چهارم، روح الله ابراهیمی وزن پنجم ،داوود سلطانی وزن ششم، فرزاد ذوالقدر وزن هفتم ،محمد امامی وزن هشتم، سینا خداخواه وزن نهم و علی ساعدی فر در وزن دهم نفرات تیم اعزامی کشورمان را به رقابتهای آسیایی کیش که مهر ماه برگزار می شود تشکیل می دهند.
ناگفته نماند مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان نیز در همین سالن برگزار شد که در پایان فطمه نعمتی در وزن اول ،سارا خوش جمال فکری در وزن دوم ،سمانه شش پری در وزن چهارم ،سوسن حاجی پور در وزن پنجم ،سولماز تیموری در وزن ششم و سهیلا سیاح در وزن هشتم در اردو باقی مانند تا بیشترین شانس را برای اعزام به مسابقات جهانی دانمارک که آبانماه برگزار می شود داشته باشند.

بدین ترتیب تیم ملی بانوان در وزن سوم و هفتم نماینده ای در این رقابتها نداشته و احتمال می رود یک نفر هم ازبین 6 بازیکن نهایی باقی مانده در اردو جهت اعزام به دانمارک حذف شود که هنوز کادر فنی تصمیم نهایی خود را در این زمینه اعلام نکرده است.

۱۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۵:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.