ایتالیایی ها در پی جذب والیبالیستهای ایرانی

ایتالیایی ها در پی جذب والیبالیستهای ایرانی
چند تیم باشگاهی ایتالیا خواهان جذب بازیکنان تیم ملی ایران به منظور بازی در سری A ایتالیا شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پس از درخشش مردان والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال و کسب پنج برد و پنج شکست و نائل شدن به مقام نهم در اولین حضور خود در تاریخ برگزاری این رقابت ها و پیروزی 4 بر 2 در ایتالیا مقابل تیم ملی این کشور، چند تیم باشگاهی ایتالیایی به منظور جذب چند بازیکن ایران ابراز تمایل و علاقمندی کردند.
از این بین می توان به پیشنهاد تیم ویبو والنتینای  ایتالیا به فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی کشورمان اشاره کرد که احتمال و قوت بیشتر دارد. این تیم جز هشت تیم برتر سری A محسوب می شود.
فرهاد ظریف در این خصوص گفت: در حال حاضر در حال مذاکره و بررسی شرایط هستم. من از دو تیم ایرانی نیز پیشنهاد دارم و می خواهم با دقت زیادی این انتخاب را انجام دهم. چرا که امسال سال حساسی برای تیم ملی کشورمان است و در سال آینده نیز باید در لیگ جهانی شرکت کنیم. پس باید طوری برنامه ریزی کنم که بتوانم بهترین عملکرد را در سال جاری داشته باشم و برای شرکت در لیگ جهانی سال آینده در سطح آمادگی خوبی قرار گیرم. خیلی دوست دارم بازی در سری A  را تجربه کنم ولی باید همه جوانب را در نظر بگیرم.

 
۲۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.