کاراته کاهای بزرگسال و امید در مرحله جدید تمرینات و اردوی مشترک بانوان با تیم ملی ماکائو

کاراته کاهای بزرگسال و امید در مرحله جدید تمرینات و اردوی مشترک بانوان با تیم ملی ماکائو
کاراته کاهای بزرگسال و امید ایران در بخش کومیته مردان روز 26 تیرماه وارد مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، کاراته کاها می بایست روز 26 تیرماه با حضور در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.

درابتدای حضور کومیته کاها به اردوی در تمامی اوزان بزرگسالان به غیر از وزن منهای 55 کیلوگرم رقابت انتخابی برگزار می شود.

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران خود را برای حضور در رقابتهای غرب آسیا به میزبانی اردن، بازیهای کشورهای اسلامی در اندونزی و قهرمانی آسیا در امارات آماده می کنند. تیم کاراته امید ایران نیز مسابقات جهانی اسپانیا را پیش رو دارند.

 همچنین  مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاراته بانوان در حال برگزاری است که "ستاره موسوی"، مربی تیم ملی کاراته بانوان در همین ارتباط گفت: در دو روز نخست اردو، تمرینات میدانی و مبارزه در دستور کار بود. هم اکون اعضای تیم ملی بانوان ایران با نفرات تیم ملی ماکائو تمرینات مشترکی را انجام می دهند و با برگزاری یک مسابقه درون اردویی، برخی نقاط ضعف و قوت بچه ها شناسایی شد.

وی افزود: البته این یک مسابقه نمی تواند ملاک ارزشیابی باشد و تیم ملی نیاز دارد تا برای حضور در پیکارهای پیش رو در مبارزات بیشتری شرکت کرده و مورد محک قرار بگیرد.

موسوی در خصوص سطح فنی کاراته کاهای ماکائو در مقایسه با تیم ملی ایران گفت: در تیم ملی ماکائو کاراته کایی حضور دارد که دارای چندین عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف رسمی و بین المللی است اما به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی در تمرینات نشان نداد با این حال کاراته کاهای ما از نظر تکنیک و تاکتیک سطح بالاتری نسبت به حریف داشتند.

وی در خصوص اینکه آیا مسابقه تدارکاتی با تیم های شهرستانی انجام خواهد شد یا خیر، گفت: بهترین های کاراته بانوان در حال حاضر در اردو هستند و به نظر من مسابقه تدارکاتی با تیم های منتخب استانها سودی برای تیم ملی ندارد و ما باید با فراهم شدن امکانات مالی فدراسیون به فکر تدارک بازی های برون مرزی برای تیم ملی باشیم.

موسوی ادامه داد: البته در ایران شرایط خاصی هست که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود و با وجود مشکلات مالی اردوی تیم ملی از ماهها قبل از آغاز مسابقات تشکیل می شود و به همین خاطر کشورهای دیگر دوست دارند اردوی مشترکی را با تیم ملی ایران داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم با درخشش کاراته کاها درمسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی بخشی از تلاش های فدراسیون جبران شود.

۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.