کشتی فرنگی دانشجویان جهان – روسیه؛بهشتی، بیابانگرد، عابدین زاده و علی اکبری حریفان خود را شناختند

کشتی فرنگی دانشجویان جهان – روسیه؛بهشتی، بیابانگرد، عابدین زاده و علی اکبری حریفان خود را شناختند
مراسم وزن کشی چهار وزن نخست رقابتهای کشتی فرنگی دانشجویان یکشنبه شب برگزار شد و چهار نماینده کشورمان با شناخت حریفان خود از ساعت 13 امروز به مصاف حریفان خود می روند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم که 16 کشتی گیر وزن کشی کردند، شیرزاد بهشتی طلا در دور نخست به مصاف الدار بگالی یف از قرقیزستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه رافائل کامارگاش از برزیل و الدنیز عزیزلی کشتی گیر سرشناس آذربایجان مسابقه می دهد.ایوان تاتارینوف از روسیه در گروه نماینده ایران مسابقه می دهد.

در وزن 66 کیلوگرم که 25 فرنگی کار حضور دارند، افشین بیابانگرد در دور اول با جوف لاک اسمیت از آمریکا روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان قرقیزستان و فنلاند مسابقه می دهد. اسلام بیک آلبی یف قهرمان المپیک از روسیه در این مسابقات حضور دارد.

در وزن 84 کیلوگرم که 26 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، داود عابدین زاده در دور نخست به مصاف جان ری ریس از لتونی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و قرقیزستان مصاف می دهد. در گروه نماینده ایران آلن خوگائف قهرمان المپیک از روسیه مسابقه می دهد.

در وزن 120 کیلوگرم که 18 کشتی گیر حضور دارند، امیر علی اکبری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف تریل فورتون از آمریکا می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار کشتی گیران تاجیکستان و گرجستان روبرو می شود. رضا کایالپ قهرمان جهان از ترکیه، مورات رامانوف کشتی گیر سرشناس قرقیز و نورماخان تنالیف نماینده قدرتمند قزاق در در رقابتهای این وزن در گروه پایین حضور دارند.
جالب توجه اینکه تریل فورتون در رقابتهای کشتی آزاد دانشجویان جهان در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

 

۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.