نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان: ایران برای اولین بار در چهار رشته المپیک ناشنوایان شرکت می‌کند

نایب رئیس فدراسیون ناشنوایان: ایران برای اولین بار در چهار رشته المپیک ناشنوایان شرکت می‌کند
مسعود فراهانی گفت: ایران برای اولین بار در چهار رشته جدید در المپیک ناشنوایان نماینده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نایب رییس فدراسیون  ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در رابطه با اعزام کاروان ایران به المپیک ناشنوایان اظهار کرد: بازیهای المپیک ناشنوایان یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی است که خوشبختانه برای نخستین بار ایران ورزشکارانی در رشته های کاراته، تکواندو(بانوان و آقایان)، جودو و شنا را راهی بازیهای المپیک می‌کند. ما تلاش می کنیم تا حضور موفقی در کشتی فرنگی، آزاد، دو ومیدانی، والیبال، فوتبال، کاراته، تکواندو، جودو و شنا داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین در مسابقات جهانی 2013 پیوند اعضا  که در آفریقای جنوبی برگزار می شود، ورزشکاران ایران در پنج رشته دو ومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و بولینگ مسابقه می‌دهند.
فراهانی در مورد پیش‌بینی نتایج ایران در این رویدادها گفت: در ورزش خیلی چیزها قابل پیش بینی نیست اما تیم ایران توانایی های زیادی دارد. بازیکنان مدت هاست که تمرینات خود را دنبال می کنند و همه آماده کسب بهترین نتیجه هستند. امیدوارم شرایط روحی تیم ها هم هر روز بهتر شود و پیروزی تیم های ملی ناشنوایان در بازیهای المپیک ناشنوایان را شاهد باشیم.
 
وی همچنین افزود: ورزش های ناشنوایان در یک سال گذشته سیر صعودی را دنبال می کنند. این نقطه آغازین عصر طلایی ورزش ناشنوایان ایران است. این موفقیت ها می تواند نظم اجتماعی ایجاد نماید. به یاد دارید که قبلا هم موفقیت های تیم های ملی مختلف ورزشی موجب ایجاد غرور ملی و حرکت و نشاط اجتماعی می شد. ذات ورزش همین است. اصحاب رسانه می‌توانند در انعکاس این فضا نقش موثری داشته باشند. امروز خانواده ها درگیر ورزشهای ناشنوایان هستند و پیروزیهای این ورزش می تواند تاثیر بسیار مثبت اجتماعی  به همراه داشته باشد.

۲۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.