چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی؛ سرمربی تیم ملی کبدی مردان:برای اینچئون 2014 برنامه ریزی می کنیم

چهارمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی؛ سرمربی تیم ملی کبدی مردان:برای اینچئون 2014 برنامه ریزی می کنیم
هندیها در امر داوری نفوذ دارند و نمی گذارند تیم دیگری به مقام قهرمانی برسد و این امر در نهایت به ضررر کبدی دنیا تمام خواهد شد.

عبدالحمید مقصود لو سرمربی تیم ملی کبدی مردان ضمن بیان این مطلب به خبرنگار اعزامی به این دوره از بازیها گفت:ما سال گذشته در رقابتهای ساحلی قهرمان شده بودیم و این امر برای هندیها گران تمام شده بود در بازیهای ساحلی هم فقط به دنبال قهرمانی بودیم ولی هندیها با روی آوردن به حرکات خشن و نگه داشتن روند بازی از سوی داوران نمی خواستند ایران برنده شود.
وی دامه داد:البته قبول دارم هند تیم قدرتمندی دارد ولی بچه ها اینبار برای قهرمان شدن وارد زمین شده بودند و نهایت تلاش خودشان را کردند حتی داور کره ای نیز در کنفرانس پایان بازی به این امر یعنی ناداوری اعتراض داشت.
مقصود لو در خاتمه ابراز داشت:این مسائل باعث می شود تا بچه ها در تمرنیات جدی تر و سخت کوش تر باشند و خودشان را برای اینچئون 2014 آماده کنند و سطح توان جسمی و تکنیک و تاکتیک خودشان را بالا ببرند اما همین که در بازی فینال تا ثانیه های آخر جنگیدند ارزشمند است اما مطمئن باشدی در آینده نزدیک همچون بازیهای ساحلی قهرمانی را در رقابتهای سالنی هم از هندیها خواهیم گرفت.

۱۳ تیر ۱۳۹۲ ۰۶:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.