سهراب مرادی، تنها نماینده ایران در روز سوم مسابقات/ حمله به سومین طلای آسیا

سهراب مرادی، تنها نماینده ایران در روز سوم مسابقات/ حمله به سومین طلای آسیا
سومین روز از چهل و چهارمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه) با برگزاری رقابتهای دسته 85 کیلوگرم پیگیری می شود؛ جایی که سهراب مرادی به عنوان تنها وزنه برداری المپیکی تیم ملی ایران، در رقابت با 11 وزنه بردار آسیایی دیگر روی تخته می رود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، سهراب مرادی که نخستین بار در سال 2008، مدال برنز قهرمانی آسیا را به دست آورد، در سالهای 2009 و 2012 نیز قهرمان آسیا شد تا فردا برای کسب سومین قهرمانی خود در آسیا پشت وزنه قرار بگیرد.
مرادی که سال گذشته در رقابت با کیانوش رستمی، قهرمان سال 2011 جهان، مدال طلای آسیا را به دست آورد، در قزاقستان و در غیاب رستمی، باید با صفا الجمیل، پدیده وزنه برداری عراق برای کسب مدال طلا رقابت کند. سهراب مرادی و این وزنه بردار عراق با رکورد اولیه 360 کیلوگرم در صدر استارت لیست دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا هستند و بعد از این دو، دو وزنه بردار قزاقستانی به نام های میه را آنوف و یه وستاویف هستند که به ترتیب 355 و 350 کیلوگرم به عنوان رکورد اولیه جلوی نام آنها به ثبت رسیده است.
مرادی که در رقابتهای المپیک لندن در عین شایستگی در همان حرکت یکضرب از گردونه رقابتها خارج شد، برای جبران آن ناکامی و درخشش در رقابتهای جهانی لهستان، انگیزه زیادی دارد تا فردا در قزاقستان، برای سومین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

رقابتهای دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا به وقت تهران ساعت 15 و 30 دقیقه روز یکشنبه دوم تیر ماه برگزار می شود.
۱ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.