مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان

مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان
تمرین با توپ و کار با وزنه از مهمترین برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان در پنجمین اردوی آمادگی این تیم است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان از عصر روز یکشنبه 19 خردادماه آغاز شده که به مدت 12 روز ادامه دارد.
تیم ملی والیبال جوانان در این مدت روزانه دو نوبت تمرین دارد که صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 19 بازیکنان در سالن والیبال فدراسیون تمرین می کند.
تمرین عصر بازیکنان در طول مدت برگزاری اردو بیشتر تمرین با توپ است، اما تمرین صبح شامل کار با وزنه، تمرین توپ و کلاس تئوری است.
بر اساس برنامه تمرینی فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان، 17 بازیکن این تیم در صبح روزهای 20 ، 22، 24، 26، 28 و 30 خردادماه کار با وزنه را خواهند داشت. روزهای 21، 25 و 29 خردادماه تمرین با توپ در برنامه کاری آنان قرار دارد و روز های 23 و 27 خردادماه جوانان ملی پوش در کلاس های تئوری شرکت می کنند.
همچنین برگزاری چهار دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال نوجوانان از دیگر برنامه های این تیم در اردوی پنجم است که سه بازی آن برگزار شده است و امروز یکشنبه چهارمین دیدار تدارکاتی در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
رضا رزاقی، مصطفی باقری، جواد حسین آبادی، سعید تقوی، آرمین رنجبر، میلاد عبادی پور، علیرضا نصر اصفهانی، سید آرش تقوی، قاسم کارخانه، محمد فلاح رزچوب، حسن رجب زاده، محمد رضی پور، علی رشیدی، امیر علی محمد فتحعلی،رسول شهسواری، محمدرضا فتاحی و ابوالفضل قلی پور 17 بازیکن دعوت شده به اردوی پنجم هستند.
سید امید هاشمی به عنوان سرپرست، محمد شعبان خمسه، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی (مربیان)، مهران جعفرزاده و حمید جعفرزاده (کمک مربیان)، دکتر غلامرضا نوروزی پزشک، سعید ضیغمی فیزیوتراپ، هانی فرخی فرد آنالیزور، میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور و طاهر گرافر به عنوان بدنساز تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از یکم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می کند.
لازم به ذکر است تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی در گروه دوم این رقابت ها همگروه است.

۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.