رئیس هیات تکواندو تهران: تهران تعداد قابل ملاحظه ای از داوران توانمند را به جرگه قضاوت کنندگان کشور معرفی کرده است

رئیس هیات تکواندو تهران: تهران تعداد قابل ملاحظه ای از داوران توانمند را به جرگه قضاوت کنندگان کشور معرفی کرده است
سمینار هماهنگی سالیانه داوران کیوروگی در دو بخش بانوان و مردان طی روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه با حضور 315 قضاوت کننده در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید.
جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران و داور بین المللی درجه یک کشورمان به همراه ابوالقاسم حسن زاده و سیروس رضایی مسئولیت تدریس بخش مردان را عهده دار بودند ، از این رو در خصوص برگزاری این کلاس و موفقیت کمیته داوران استان با سکاندار تکواندو پایتخت به گفتگو نشستیم.                                                                                                                   
سهرابی در خصوص حضور داوران استان در کلاس مذکور اینچنین گفت : بعد از فراخوانی که از سوی هیئت انجام شود داوران از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمودند که بیش از 300 نفر در دوبخش بانوان و مردان در کلاسهای هماهنگی که به صورت مجزا برگزار شد شرکت کردند که خوشبختانه قاضیان شیاپ چانگ حضوری چشمگیر داشتند.                                                     
داور بین المللی تکواندو ایران اظهار داشت : اکثر داوران بین المللی ، ملی و درجه یک که در رقابتهای مهم انتخابی تیم ملی ، مسابقات قهرمان کشوری و لیگ قضاوت می کنند متعلق به پایتخت می باشند و این باعث مباهات تکواندو تهران است.                                                                                 
سکاندار تکواندو پایتخت فعالیتهای کمیته داوران تهران را قابل تحسین دانست و افزود : بی شک کمیته داوران یکی از فعالترین حوزه ها محسوب می شود و عملکرد این حوزه موید آن می باشد.    

وی عنوان داشت : تلاشهای فراگیر صورت پذیرفته در این بخش از جمله رویکردهای مثبتی است که در راستای افزایش زیرساختهای آموزشی مد نظر گرفته شده است.                                           
جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران ادامه داد : کمیته داوران پایتخت در خصوص تربیت داوران مجرب و بین المللی با استفاده از مدرسان متخصص در بخش های عملی و علمی رقم قابل ملاحظه ای از داوران توانمند را به جرگه قضاوت کنندگان تکواندو کشور معرفی نموده است.  
سهرابی در پایان گفت : امیدوارم در سال 92 همچون گذشته داوران توانمند تهران در قضاوتهای انتخابی تیم ملی ، لیگ و قهرمانی کشوری فعالیت چشمگیری داشته و قضاوتهای عادلانه از خود به یادگار بگذارند و قضاوت آنان در عرصه های المپیک  ، جهانی و آسیایی تداوم داشته باشد.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.