سرمربی تیم ملی والیبال ؛برای دومی یا سومی جهان تمرین نمی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ؛برای دومی یا سومی جهان تمرین نمی کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با اشاره به پایان اردوی پنجم تیم ملی گفت: هیچ مربی برای دومی یا سومی تمرین نمی کند و هدف ما هم قهرمانی در جهان است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، ایرج مظفری در خصوص تمرینات تیم ملی نوجوانان گفت: در این مدت روی بدنسازی و تمرینات ژیمناستیک تمرکز بیشتری داشتیم و در بحث انعطاف، چابکی، تکنیکی و تاکتیکی والیبال ریز شدیم و به اصطلاح ظریف کاری کردیم.
وی افزود: بازیکنان هم اکنون تحت فشار هستند و بیشترین کمبودی که حس می شود نداشتن بازی تدارکاتی است. ما تنها 5 بازی تدارکاتی را در تهران با تیم های ترکیه و ازبکستان انجام دادیم که در همه آنها پیروز شدیم. اما هم اکنون این بازیکنان نیاز به بازی در کشورهای دیگر دارند چراکه سازگاری آنها با محیط بسیار مهم است.
مظفری با اشاره به دعوت از دو بازیکن باسابقه تیم ملی والیبال برای حضور در تمرینات نوجوانان ادامه داد: از امیر حسینی و فرهاد ظریف به عنوان پاسور و لیبرو تیم ملی والیبال دعوت کردیم تا در اردوها بیایند و بازیکنان هم پست خود را مستقیما زیر نظر داشته باشند. چراکه در کادر فنی تیم ملی، مربی که پاسور باشد را در اختیار نداریم و می خواهیم به این دلیل این بازیکنان به ما کمک کنند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد مسابقات جهانی گفت: مسابقات نوجوانان را نمی توان پیش بینی کرد. تیم های صربستان و اسپانیا قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی بودند که در مسابقات انتخابی اروپا حذف شدند. این بدان معنا است که حریفان غیرقابل پیش بینی اند اما تیم های روسیه، چین، برزیل، آرژانتین، لهستان، کوبا و مکزیک تیم های قدرتمندی هستند.
وی با اشاره به تغییر برنامه و مکان تمرین تیم نوجوانان گفت: احتمالا 3 بازی ما در مسابقات جهانی صبح خواهد بود به همین دلیل برنامه تمرینی مان را تغییر دادیم همچنین از مسئولان فدراسیون هم درخواست کردیم تا سالن 12 هزار نفری آزادی را در اختیار ما قرار دهند تا اردوی ششم خود را در این سالن برپا کنیم.
مظفری در پایان گفت: هیچ مربی برای رده دومی یا سومی تمرین نمی کند اگر هدفش این باشد به بیراهه رفته است. ما هم برای قهرمانی تمرین می کنیم و این قدرت و توان را در تیممان می بینیم. عشق، پشتکار، استعداد بازیکنان و از همه مهمتر توکل ما است که به تیم ما در مسابقات جهانی کمک می کند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.