در محل کمیته و با حضور افشارزاده برگزار شد؛نشست هماهنگی مسئولین کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی

در محل کمیته و با حضور افشارزاده برگزار شد؛نشست هماهنگی مسئولین کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی
مسئولین کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک و آسیایی روز گذشته طی جلسه ایی با دبیر ستاد و دبیر کل کمیته ملی المپیک به بررسی فعالیت ها و هماهنگی های لازم پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک در راستای اصلاح و تقویت فعالیتهای ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک و آسیایی بمنظور ارائه بهترین خدمات پزشکی و پشتیبانی از تیم های ملی کشورمان برنامه ریزی های مناسبی را در دستور کار قرارداده که بکارگیری اعضای فعال،متخصص و علاقمند برای عضویت در کمیته های فرعی ستاد از مهمترین عوامل مورد نظرمی باشد.

بر اساس این گزارش، به همین منظور روز گذشته بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان طی نشستی با اصغر رحیمی دبیر ستاد،دکتر حمید رجبی،دکتر بهروز برجسته،دکتررازی،دکتر واعظ موسوی، مهران سررشته و غلامحسین شعبانی، روسای کمیته های سنجش و اندازه گیری قابلیت های جسمانی،پزشکی،روانشناسی علمی و فرهنگی ترکیب پیشنهادی این کمیته ها را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد تا در نشست بعدی احکام اعضای آنان جهت انجام ماموریت در اردوهای تیمهای ملی در رشته های مختلف صادر گردد.

افشارزاده در این نشست با تاکید بر اینکه شرح وظایف و فعالیت کمیته ها باید مورد توجه خاص  قرار گیرد اظهار داشت: رفع نقاط ضعف موجود در برنامه های آماده سازی و فعالیتهای ستاد در ادوار گذشته می تواند زمینه موفقیت ملی پوشان کشورمان در رویدادهای پیش رو را فراهم سازد.

شخصا اعتقاد دارم اگر کمیته های فرعی و در نهایت ستاد تدارکاتی، کار و فعالیت خود را دقیق با جدیت و برنامه ریزی شده پیگیری نمایند روند آماده سازی ملی پوشان و نتیجه گیری آنان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. امیدوارم مسئولین کمیته ها با استفاده از نیروهایی متعهد،کارآمد، متخصص و از همه مهمتر اشخاصی که بتوانند برای این کار وقت بگذارند زمینه موفقیت تیمهای ملی کشورمان را فراهم سازند.

 

 

 

۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.