سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان: فقط برای قهرمانی در جهان تمرین می کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان: فقط برای قهرمانی در جهان تمرین می کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: همه بازیکنان می دانند که برای کسب قهرمانی در جهان تمرین می کنیم و به مقامی جز این نمی اندیشیم.
به گزارش روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایرج مظفری در آستانه شروع چهارمین مرحله از تمرینات تیم ملی زیر 19 سال ایران با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان گفت: در سه اردوی قبلی بازیکنان به خوبی با نحوه تمرینات تیم ملی آشنا شدند و خوشبختانه تئوری والیبال را بیش از حد فرا گرفتند چراکه باید والیبال را لمس کنند. بنابراین تمرکزمان را روی بدنسازی گذاشتیم و با حضور مربی بدنساز شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می شود.

وی افزود: هم اکنون شرایط خوب است و تنها منتظر تورنمنت های بین المللی هستیم تا این بازیکنان در خارج از ایران با حریفان تن به تن شوند. به هر حال این تیم نیاز دارد که برای مسابقات جهانی چند بازی خارج از خانه برگزار کند. در صورتی که ترکیه بلیت مسابقات جهانی را به دست آورد اواخر اریبهشت ماه با این تیم بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. چین هم در خرداد ماه میزبان یک تورنمنت است و در صورتی که در هر دو میدان حاضر شویم می توان گفت که با کاپ قهرمانی مسابقات جهانی باز می گردیم.

سرمربی تیم ملی زیر 19 سال ایران با اشاره به گروه سختی که ایران در مسابقات جهانی دارد ادامه داد: باتوجه به نتیجه ای که در دوره قبل این بازیها به دست آمد مطمئنا تیم ایران در گروه سختی قرار می گیرد اما امیدوارم که در گروه تیم میزبان یعنی مکزیک باشیم. در هر حال فیلم مسابقات انتخابی جهانی در کشورهای صربستان و بوسنی را می بینیم تا حریفان را ارزیابی کنیم. در آمار، تیم های صربستان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و لهستان تیم های برتر هستند اما به دلیل اینکه رده نوجوانان پیشینه ای ندارد همه چیز غیرقابل پیش بینی است.
مظفری در مورد برگزاری اردوی چهارم در شهر بابلسر توضیح داد: به دلیل نداشتن خوابگاه در تهران و ازدحام اردوها مجبور به برگزاری اردوها در شهر بابلسر شدیم. اما این تنها اردوی خارج از تهران ما خواهد بود چراکه می خواهیم ولاسکو تمرینات ما را ببیند و نظرش را بگوید. به هر حال حرف ولاسکو برای من سند است و می خواهم از تجربیات او استفاده کنم.

وی در مورد شرایط بازیکنان هم گفت: علیرضا صفایی بازیکن کار ساز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را متاسفانه به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست دادیم و او باید جراحی کند. پست او در منطقه 4، پست مهمی است که انتخاب جایگزین برایش سخت است چراکه بازیکنان خوب در این پست کم هستند. البته اگر امکانات و شرایط فراهم باشد می توان استعدادهای زیادی را پیدا کرد. مثلا محمد دلیری که یکی از اسپکرهای ما بود را به دلیل دریافت خوب ساعد، تبدیل به لیبرو کردیم.
 
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.