رئیس کمیته بانوان اعلام کرد؛بزرگسال در امارات اردو می زنند

رئیس کمیته بانوان اعلام کرد؛بزرگسال در امارات اردو می زنند
رئیس کمیته بانوان در خصوص نشست خود با کادر تیم های ملی فوتبال زیر 16 سال و بزرگسالان و برنامه های مهم این کمیته به نکاتی اشاره کرد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال ، فریده شجاعی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان گفت: بعدازظهر دیروز جلسه ای با مهناز امیر شقاقی و هما خدایاری-سرمربی و سرپرست تیم ملی زیر 16 سال برگزار کرده و در خصوص اردوهای تدارکاتی و بازیهای این تیم به بحث و بررسی پرداختیم.با توجه به اینکه این تیم برای اولین بار به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته و با تیم های قدرتمندی چون ژاپن، چین، استرالیا، کره شمالی و کره جنوبی بازی دارد، باید اردوهای مدون و بازیهای تدارکاتی مهمی را برایشان درنظر بگیریم تا این تیم با آمادگی بالا در مسابقات حضور یابد. برهمین اساس با توجه به درخواست کادر فنی فعلا اردوهای مدون در تهران برگزار می شود و در صورت برگزاری تورنمنت بین المللی، این تیم به مسابقات اعزام خواهد شد تا آمادگی خوبی را کسب کنند. همچنین قرار شد تا هلنا کاستا به عنوان مدیر فنی برنامه های تیم ملی زیر 16 سال باشد و فعالیتهایشان را زیر نظر داشته باشد تا این تیم بدون مشکل به رقابتهای پیش روی خود اعزام شود. ضمن اینکه در قرارداد ایشان اعلام کردیم که به عنوان مدیر فنی تیم های پایه، عملکرد بازیکنان و کادر فنی را زیر نظر داشته باشد.
وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم رقابتهای آسیایی بنگلادش و کسب سهیمه بازیهای جام جهانی را پیش رو دارد. بر همین اساس اردوها و برنامه های این تیم را بررسی کرده و قرار شد که با کشور امارات مذاکراتی را انجام دهیم تا با تیم این کشور بازی تدارکاتی داشته باشیم و یا اردویی را برگزار کنیم تا از نظر آب و هوایی بازیکنان با شرایط بنگلادش هماهنگ تر شوند.
شجاعی افزود: امیدوار هستیم تا با شکست تایلند در رقابتهای مقدماتی آسیایی جزء 5 تیم شرکت کننده در رقابتهای جام جهانی کانادا بوده و جواز حضور در این بازیها را کسب کنیم.
رئیس کمیته بانوان در ادامه خصوص برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: برنامه های این تیم و اردوهایش به طور منظم در حال انجام است. حضور در رقابتهای داخل ساکن کره جنوبی از مهمترین برنامه این تیم است که امیدوار هستیم تا جز سه تیم برتر در این مسابقات باشیم. همچنین شرکت در تورنمنت روسیه هم برای تیم ملی فوتسال قطعی شده و بازی تدارکاتی خوبی برای بازیکنان محسوب می شود تا با آمادگی کامل در رقابتهای آسیایی کره جنوبی شرکت کنند.
گفتنی است، این نشست با حضور فریده شجاعی-رئیس کمیته بانوان، هما خدایاری-سرپرست تیم ملی زیر 16 سال، هلنا کاستا-سرمربی تیم ملی بزرگسالان، مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی زیر 16 سال، المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم های ملی بانوان، مهدیه محمد خانی و مریم آزمون -مربی تیم ملی بزرگسالان عصر دیروز شنبه 17 فروردین ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.