لبابی : با شایستگی عنوان نخست مسابقات بیلیارد غرب اسیا راکسب کردیم

لبابی : با شایستگی عنوان نخست مسابقات بیلیارد غرب اسیا راکسب کردیم
عضو تیم ملی بیلیارد کشورمان گفت: درلبنان مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم ملی پوشان اسنوکر و پاکت بیلیارد ایران با شایستگی به عنوان نخست مسابقات غرب آسیا دست پیدا کردند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد محمدلبابی با اشاره به سطح بالای رقابتها اظهارداشت : درلبنان مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم تیم ملی کشورمان با شایستگی در صدر رقابتهای مسابقات غرب آسیا قرار گرفت.
وی در خصوص مسابقاتی که در بیروت برگزار شد تصریح کرد: تیم های شرکت کننده ازآمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند حریفان ما بسیار قدر بودند و گدشتن از سد آنها کار ساده ای نبود .
ورزشکار جوان کشورمان با اشاره به قرعه سخت ایران در رقابتهای غرب اسیا تصریح کرد : ما با حریفی رقابت کردیم که در دوره قبل عنوان نخست مسابقات را کسب کرد اسنوکر بازان سوریه از ورزشکاران بسیارخوب این رشته هستند وشکست انها کار بسیار مهمی بود .
وی با اشاره به رشد ورزشکاران بیلیارد عضو کشورهای غرب آسیا و افزود : کشورها سرمایه گذاری خوبی بر روی رشته ها بیلیاردی نموده اند. و من بسیار خوشحالم با تیمهایی رقابت کردیم که به لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارشتند .
لبابی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران بیلیاردی در رقابتهای برون مرزی یاداور شد :خوشبختانه در سالهای اخیر فدراسیون تلاش های بسیاری را برای اعزامهای برون مرزی صورت داده است و همین مساله باعث شده تیمهای ایران دررشته های مختلف مسابقات مختلفی را تجربه کنند.
وی تاکید کرد : بیلیارد ایران به عنوان قدرت جایگاه خود را جهان کسب کرده است به طوریکه تیمهای شرکت کننده از شنیدن نام ورزشکاران ایران به وحشت می افتادند وما باید این جایگاه برای کشور عزیزمان حفظ کنیم.

 

۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.