هروی: مدال آوری در بازی های کشورهای اسلامی آسان نیست

هروی: مدال آوری در بازی های کشورهای اسلامی آسان نیست
مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران، گفت: باتوجه به حضور کشورهای قدرتمند، مدال آوری دربازی های کشورهای اسلامی آسان نیست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون "شهرام هروی"اظهار داشت: کومیته کاها روز گذشته وارد اردو شده و امروزسه شنبه تمرین سبکی را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: مسابقات مرحله دوم انتخابی های درون اردویی نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که نفرات اول هر وزن جواز حضور در بازی های کشورهای اسلامی را کسب خواهند کرد. روز جمعه نیز نفرات استراحت دارند و شنبه تست آمادگی جسمانی می دهند.

هروی عنوان کرد: همچنین دیگر نفرات اوزان مختلف نیز با نظر کادر فنی در اردو ماندگار خواهند شد. بنابرتصمیمی که در جلسه فنی گرفتیم مقرر شد تا ترکیب کومیته تیمی نیز با نظر مستقیم کادرفنی و بدون انتخابی گزینش شود.

وی در مورد دور نخست مسابقات انتخابی عنوان کرد: در این مسابقه امتیازات زیادی ردو بدل شد که نشان داد کومیته کاها احتیاط را کنار گذاشته اند و امیدوارم در هفته جاری نیز که مسابقات حساس تر می شود مبارزات هجومی و زیبا را شاهد باشیم.

مربی تیم ملی ایران عنوان کرد: تمامی تلاشمان را به کار بستیم تا مسابقات در شرایط برابر و عادلانه برگزار شود.

وی در مورد شرایط امیر مهدی زاده نیز عنوان کرد: برای ما سلامتی قهرمانان بسیار مهمتر از مدال است و مهدی زاده ابتدا باید به فکر سلامتی خود باشد.
۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.