رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک قهرمانی بسکتبال در غرب آسیا را تبریک گفتند

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک قهرمانی بسکتبال در غرب آسیا را تبریک گفتند
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته طی پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان را در رقابتهای غرب آسیا تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پیام تبریک خود آورده است: تیم ملی بسکتبال کشورمان برای پنجمین بار موفق گردید تا عنوان قهرمانی رقابتهای غرب آسیا را از آن خود کند که این موفقیت با میزبانی مطلوبی نیز از سوی کشورمان و مسئولین  فدراسیون همراه بوده است.
لذا ضمن تبریک این موفقیت به مسئولین فدراسیون ،کادر فنی و ملی پوشان زحمتکش آن امید می رود همچون گذشته در رقابتهای بین المللی پیام آور پیروزی و سر بلندی برای مردم عزیزمان باشید.
همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود  آورده است:همزمانی قهرمانی تیم بسکتبال کشورمان در رقابتهای غرب آسیا با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعث شور و شعف بیشتر علاقه مندان به ورزش بخصوص  بسکتبالیستهای کشورمان شده است.
لذا ضمن تبریک این موفقیت به مسئولین زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان آن امید می رود تیم ملی بسکتبال که طی چند سال اخیر حضور شایسته ای در میادین بین المللی داشته است کماکان با مدیریت دلسوزانه و همت والایی که در بین مسئولین فدراسیون و قهرمانان آن دیده می شود  پرچم کشورمان را در عرصه بین المللی به اهتزاز در آورند.

۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.