رئیس کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک؛همدان میزبانی شایسته برای قهرمانان المپیک و خانواده هایشان خواهد بود

رئیس کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک؛همدان میزبانی شایسته برای قهرمانان المپیک و خانواده هایشان خواهد بود
ششمین دوره جشنواره زمستانی استان همدان با محوریت ورزش ،گردشگری و همبستگی از هفتم بهمن ماه در این شهر تاریخی و با حضور قهرمانان المپیک و خانواده هایشان برگزار می گردد.
کوروش مجتبوی،رئیس کمیسیون توریسم ورزشی و معاون ورزشی ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:این جشنواره از هفتم بهمن ماه در شهر همدان همزمان با هفته وحدت و روز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) درهمدان آغاز و 3 روز بطول می انجامد که در آن برای نخستین قرار است طی مراسمی از خانواده های قهرمانان المپیک ایران از سال 1948 تا 2012 تجلیل به عمل آید که در این مراسم تجلیل همسر، فرزندان و والدین محترم قهرمانان حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد:این مراسم با همکاری کمیته ملی المپیک و مسئولین استان همدان ،اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری و فرهنگی برای نخستین بار در کشور و حتی جهان با حضور خانواده های قهرمانان و باهدف تجلیل از آنها برگزار می شود که به با توجه به اهمیت این موضوع از مقامهای مختلف کشوری، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک وهنرمندان عرصه سینما جهت حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.که البته روسا و نواب رئیسان فدراسیون همگانی نیز در این جشنواره حضور دارند.
مجتبوی در خاتمه اظهار داشت:تمام تلاش مسئولان استان همدان این است که خانواده های محترم قهرمانان المپیکی روزهای خوشی را در این استان پشت شر گذاشته و بازدید از اماکن فرهنگی، ورزشی ،تاریخی و تفریحی همچون تله کابین، وغار علیصدر،گنجنامه ... از جمله اقدامات مورد نظر برای میهمانان عزیز می باشد.

۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.