زهرا سروی:آذرمهر با کسب دو جام قهرمانی، لایق هدایت تیم ملی شد

زهرا سروی:آذرمهر با کسب دو جام قهرمانی، لایق هدایت تیم ملی شد
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: کسب سکوهای قهرمانی جام فجر و لیگ برتر، دلایل اصلی انتخاب آذرمهر به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو  با بیان این مطلب افزود:
با برگزاری جلسه شورای فنی فدراسیون و پس از بحث و بررسی و رایزنی با گزینه های مورد نظر، در نهایت مریم آذرمهر مربی اسبق تیم ملی به عنوان هدایتگر بانوان هوگوپوش کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان مکزیک و بازیهای کشورهای اسلامی 2013 انتخاب شد.

وی افزود: آذرمهر برای نخستین بار به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شده که امیدوارم تمام توان فنی خود را برای حضور پررنگتر بانوان هوگوپوش کشورمان در دو رویداد پیش رو به کار گرفته و با کسب عنوان قهرمانی از اعتبار مربیان داخلی دفاع کند.

سروی در خصوص مهترین شاخص های انتخاب آذرمهر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: وی در طول دوران مربیگری خود با توان و قدرت فنی بالا و با پرورش هوگوپوشان فنی و تکنیکی توانست در سال جاری با کسب دو جام قهرمانی در (ششمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر و لیگ برتر تکواندو) توان و انگیزه بالای خود را در این امر ثابت کند که این دلایل از مهمترین عوامل انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی بود.

وی در خصوص برنامه های آینده تیم ملی بانوان بیان داشت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان مکزیک و بازیهای کشورهای اسلامی اندونزی درسال آینده، برنامه ریزی ها به صورت کلی برای بانوان هوگوپوش در نظر گرفته شده است که براین اساس اوایل بهمن ماه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

وی افزود: پس از انتخاب نفرات برتر این مسابقات، از اواسط بهمن اردو های تیم ملی تکواندو برای حضور موفق در رقابتهای پیش رو زیر نظر کادرفنی جدید آغاز می شود.
سروی در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور موفق تیم ملی بانوان کشورمان در دو رویداد مهم ورزشی با تمام توان از سرمربی جدید بانوان حمایت خواهیم کرد تا با کسب بهترین عنوان دراین رقابتها، شاهد دستیابی به جایگاهی در شان تکواندوی بانوان ایران باشیم.
۲۴ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.