نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال: ایران پیشتاز غرب آسیا است

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال: ایران پیشتاز غرب آسیا است
والیبال بانوان ایران تنها تیمی است که از میان کشورهای حاضر در غرب آسیا حضور فعالی در عرصه بین المللی دارد و همین موضوع باعث شده تا کشورهای حوزه خلیج فارس علاقمند به همکاری با ایران باشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال کویت برای برپایی اردوی 12 روزه در ایران بانوان خود را آماده می کند. این تیم که قصد حضور در جام ملتهای آسیا را در سال آینده دارد برای آماده سازی تیم ملی خود، اردوی تدارکاتی را در ایران برپا می کند.
نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره حضور تیم ملی کویت در ایران گفت: تیم ملی بانوان کویت برای استفاده از تجربیات و دانش والیبال زنان ایران به کشورمان سفر می کند.
صدیقه کعبی زاده افزود: این تیم که معمولا در مسابقات حوزه خلیج فارس شرکت می کند سال آینده قصد حضور در جام ملتهای آسیا را دارد و به همین دلیل است که برای آماده سازی تیمش ایران را که از تجربه بالاتری در میادین بین المللی برخوردار است را انتخاب کرده تا سطح والیبال خود را در مدت زمان باقی مانده تا این جام افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه ایران تنها کشور فعال در غرب آسیا است گفت: بانوان ایران سالهاست که در مسابقات برون مرزی از قبیل آسیایی و تورنمنت های دوستانه شرکت می کند و در آسیا هم در رده هشتم قرار دارد و مسلما از تجربه بسیار بالایی نسبت به سایر کشورهای غرب آسیا برخوردار و پیشتاز است. در ایران مربیان با دانش و با تجربه ای فعالیت می کنند که می توانند به این کشورها کمک کنند. در هر حال کویتی ها 12 روز در ایران اردو دارند و در این مدت 2 بازی با تیم ملی بانوان ایران و 4 بازی با تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان انجام میدهند .
در ادامه کعبی زاده با تاکید بر اینکه این حرکت ها می تواند در آینده به صورت دوطرفه صورت گیرد افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا این اروها به صورت دوطرفه اجرا شود و ما هم بتوانیم در کشورهای همسایه اردوی خود ر برپا سازیم.
وی در پایان در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در جام ملتهای آسیا گفت: برنامه آماده سازی تیم ملی بانوان را به رییس فدراسیون ارائه کردیم. 11 اردو برای این تیم پیش بینی شده، ضمن اینکه در نظر داریم از میان کشورهای همسایه، کشورهایی که برای حضور در جام ملتهای آسیا اعلام آمادگی می کنند را شناسایی و برای انجام بازیهای تدارکاتی و دوستانه اقدام کنیم.


۱۱ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.