نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو:ایران می‌تواند میزبان مسابقات جهانی باشد

نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو:ایران می‌تواند میزبان مسابقات جهانی باشد
نماینده فنی فدراسیون جهانی تکواندو در مسابقات بین المللی جام فجر گفت: ایران با این توانمندی که دارد می تواند میزبان مسابقات جهانی باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛احمد فولی اظهار کرد: سطح مسابقات جام فجر بسیار بالاست و از قبل هم می دانستم و پیش بینی می کردم که سطح رقابتها بالا خواهد بود. با میزبانی که از ایران دیدم شما می توانید میزبان مسابقات جهانی باشید.

وی در مورد سطح تکواندوکاران ایران افزود: نمایندگان شما عالی هستند و نمونه این گفته من این است که وقتی به فینال مسابقات جهانی نگاه می کنید یک طرف این دیدار مهم یک ایرانی است.

نایب رییس مصری فدراسیون جهانی تکواندو در مورد تعاملات بین تکواندو ایران و مصر، یادآور شد: سال آینده میلادی یک تورنمنت در اسکندریه برگزار خواهد شد که از ایران به صورت رسمی برای حضور درآن رقابت‌ها دعوت کرده ایم و امیدوارم از سال بعد این تعاملات بیشتر شود.

رییس اتحادیه تکواندو آفریقا، ادامه داد: برای برگزاری مسابقات مهم در سطح جهانی مهم‌ترین نکته کارمندان، داوطلبان، هتل ها، رستوران‌ها، سالن های تمرین و امکانات برگزاری است که با شرایطی که از تکواندو ایران دیده ام شما این توانایی را دارید. برای دادن میزبانی به کشورها معمولا قبل از مسابقات گروهی به کشور میزبان می روند و امکانات را بازدید می کنند اما من به عنوان نایب رییس جهانی چشم بسته و بدون بازدید از امکانات می گویم که شما توانایی میزبانی مسابقات جهانی را دارید.
۲ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.