دارنده مدال طلای مسابقات غرب آسیا در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک ؛با آمادگی کامل در مسابقات این دوره غرب آسیا حاضر می شوم

دارنده مدال طلای مسابقات غرب آسیا در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک ؛با آمادگی کامل در مسابقات این دوره غرب آسیا حاضر می شوم
سپیده توکلی دارنده 2 مدال طلا از بازیهای دوره قبل غرب آسیا در حالی روزهای پایانی تمرین را سپری می نماید که از آمادگیش برای اعزام به مسابقات راضی است .
سپیده توکلی ، دوومیدانی کار پرش ارتفاع و 7 گانه کشورمان درگفت و گو با سایت  کمیته ملی المپیک اظهار داشت :  از اول مهر ماه زیر نظر مربی ام آقای میثاقی تمریناتم را شروع کرده ام و خوشبختانه با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت ها حاضر خواهم شد.
وی ادامه داد: در مسابقات غرب اسیا ، 13 کشور حضور دارند که 12 تای آنها عربی هستند و از آنجا که برخی کشورها مثل بحرین و امارات دونده های کنیایی را در تیم خود دارند – که  در این رشته بسیار مدال آورند – سطح این مسابقات  از این لحاظ بالا است ، که مدال آوری در آن را دشوار می کند .
توکلی با اشاره به تجربه خوبش  در دوره قبل  رقابت های قبلی غرب اسیا – دوسال پیش – که با کسب دو مدال طلا همراه بود ، ازهدف اصلی اش که  کسب طلای قهرمانی آسیا  است یاد کرد و افزود : امیدورام دست پر از این مسابقات بازگردم .
لازم به توضیح است مسابقات غرب آسیا از روز چهارشنبه 22 آذر ماه به مدت سه روز در کشور امارات برگزار می گردد.

۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.