در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی جام جهانی تهران؛مدیر تیم های ملی:از شرایط میزبانی نهایت استفاده را خواهیم برد

در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی جام جهانی تهران؛مدیر تیم های ملی:از شرایط میزبانی نهایت استفاده را خواهیم برد
سیامک فیض عسگری گفت،با تمام قوا در مسابقات شمشیربازی جام جهانی تهران حاضر می شویم و نهایت استفاده را از شرایط میزبانی خواهیم برد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سیامک فیض عسگری مدیر تیم های ملی فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت،رقابت های شمشیربازی جام جهانی تهران امسال طبق روال سال های گذشته با حضور ورزشکاران از سراسر دنیا در سطح کلاس A  جهانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود،با توجه به اینکه این رقابت ها در تقویم جهانی به ثبت رسیده و به دلیل ارزش واعتباری که دارد در ارتقای رنک ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد و ما نیز سعی می کنیم با تمام قوا در این مسابقات حاضر شویم ونهایت استفاده را از شرایط میزبانی خواهیم برد.

فیض عسگری در خصوص وضعیت ملی پوشان حاضر در این رقابت ها تصریح کرد،هم اکنون تیم جوانان ما که قرار است در این رقابت ها حضور یابد در اردو به سر می برد و به صورت مستمرو منظم  تمرینات را زیر نظر مربیان پی گیری می کند، تقریبا می توان گفت تمام اعضای ان را شمشیربازان جدید تشکیل می دهند که  هر چند تجربه چندانی در خصوص حضور در میادین بین الملی ندارند اما با این وجود از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و این مسابقات هم به نوعی فرصتی را برای محک این افراد فراهم می سازد.

مدیر تیم های ملی فدراسیون شمشیربازی در خصوص سطح این رقابت ها خاطر نشان کرد،با توجه به اهمیت این رقابت ها امسال کشورهای بیشتری شرکت کردند که این مساله طبیعتا تاثیرگذار است و سطح بین رقبا را کم می کند و باعث می شود ورزشکاران ما پیکارهای دشوارتری را پیش رو داشته باشند ،اما ما با این وجود تمام سعی مان را به کار می بندیم تا عملکرد مطلوبی از خود نشان دهیم.

۱۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.