رقابتهای جام جهانی فوتسال-تایلند؛ایران 2بر 1 از سد مراکش گذشت

رقابتهای جام جهانی فوتسال-تایلند؛ایران 2بر 1 از سد مراکش گذشت
دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش در مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 تایلند با نتیجه دو بر یک به سود ایران به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دومین دیدار از روز پنجم هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی از ساعت 15:30 امروز بین تیم‌های فوتسال ایران و مراکش برگزار شد که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه هوامارک بانکوک در حال انجام است، اصغر حسن زاده در دقیقه 19 گل برتری ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما 11 ثانیه بعد، یوسف المرزی گل تساوی مراکش را به ثمر رساند. چرایه بازیکن تیم مراکش هم تنها بازیکن اخطاری این نیمه بود.

در این نیمه دروازه‌بان‌های دو تیم خصوصا مصطفی نظری بارها مانع از بازشدن دروازه‌های تیم خود شدند. ضمن اینکه ضربه محمد طاهری در دقیقه 5 هم به تیر دروازه مراکش برخورد کرد.

نیمه دوم این دیدار نیز در حالی برگزار شد که کاظمی  در دقیقه 32 دومین گل ایران را به ثمر رساند و این دیدار با پیروزی دو بر یک ملی پوشان فوتسال به پایان رسید. طاهری در دقیقه 35 کارت زرد گرفت.

با این پیروزی شاگردان علی صانعی 4 امتیازی شدند و به صدر جدول گروه B این مسابقات صعود کردند و مراکش هم بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.
۱۶ آبان ۱۳۹۱ ۰۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.