پس از شکستن رکورد پرتاب وزنه ناشنوایان آسیا؛عرفان صفاری: برای شکستن رکورد المپیک فقط به حمایت مسوولین نیاز دارم

پس از شکستن رکورد پرتاب وزنه ناشنوایان آسیا؛عرفان صفاری: برای شکستن رکورد المپیک فقط به حمایت مسوولین نیاز دارم
رکورددار پرتاب وزنه ناشنوایان آسیا گفت: با حمایت مسوولین می خواهم رکورد المپیک ناشنوایان را نیز ارتقا دهم.
عرفان صفاری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار کرد: من متولد سال 1364 هستم و  از سن 8 سالگی با رشته های ورزشی ژیمناستیک، فوتبال، شنا و والیبال ورزش را آغاز کردم و در مسابقات کشوری والیبال نیز حضور داشتم اما پس از آسیب در مسابقات والیبال توسط مصطفی نجفی که از قهرمانان دو و میدانی المپیک ناشنوایان است وارد این رشته شدم.
صفاری که رکورد آسیا را شکسته است، ادامه داد: در حال حاضر تنها هدف من  المپیک 2013 ناشنوایان است و می خواهم رکورد المپیک ناشنوایان را نیز ارتقا دهم اما برای رسیدن به این هدف به حمایت مسوولین احتیاج دارم تا بتوانم با آرامش خاطر به این هدف دست پیدا کنم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.
وی  اظهار کرد: پدرم بازنشسته است و من تنها مشکلی که در تمرینات دارم مشکل مالی است چون برای تمریناتم هزینه های زیادی می پردازم و علاوه بر تمرینات مجبور هستم کار هم بکنم تا قسمتی از مخارج خود را بپردازم. با توجه به اینکه به خاطر مشکل ناشنوایی مشکل استخدام نیز دارم.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر با حسین نثاری از مربیان بین المللی دو ومیدانی که من را با دنیای حرفه ای پرتاب وزنه آشنا کرد، همراه با شنواها در ورزشگاه شیرودی تمرین می کنم. تمرینات فشرده ای انجام می دهم که حدود 4 ساعت در روز است و توانستم با وجود اینکه وزنم از سایر ورزشکاران پرتاب وزنه کمتر است رکورد خود را 3 متر ارتقا دهم.
صفاری ادامه داد: در این مدت چندین دوره در مسابقات کشوری شنواها نیز شرکت کرده ام و رکوردهای خوبی نیز بدست آوردم ولی هنوز حدود 3 متر با رکورد شنواها فاصله دارم. با شرکت در این مسابقات تجربه های خوبی نیز بدست آوردم.
وی در پایان اظهار کرد: از زحمات جناب آقای علیمرادی که در بدو ورود خود با حضور در مسابقات کشوری و اهداء مدال باعث خوشحالی ناشنوایان شد، قدردانی می کنم. همچنین از مربیانی که زحمات زیادی برای من کشیدند، تشکر می کنم.
 

۱۴ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.