پس از حضور در اردوی ملی پوشان کاراته؛فرجی: این جوانترین تیم اعزامی به رقابتهای جهانی در 20 سال اخیر است

پس از حضور در اردوی ملی پوشان کاراته؛فرجی: این جوانترین تیم اعزامی به رقابتهای جهانی در 20 سال اخیر است
دهمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته در حالی امروز وارد سومین روز خود شد که محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته به مجموعه ورزشی انقلاب رفت تا از نزدیک نظاره گر تمرینات ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی پاریس باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محمد صادق فرجی پس از اتمام تمرین، خطاب به ملی پوشان کاراته گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده کاراته از تک تک مربیان و ملی پوشان تشکر و قدردانی می کنم که در هفته ها و ماههای گذشته با انگیزه خاصی تمرینات سخت اردویی را پشت سر گذاشتند و تا زمان اعزام به فرانسه با جدیت تمرینات خود را پی گیری خواهند کرد. امروز من اشتیاق و میل به موفقیت را در چهره تمامی ملی پوشان می بینم. وی افزود: نتایج بدست آمده در رقابتهای کاراته وان در اندونزی و ترکیه بیانگر این نکته بود که در حال حاضر کاراته ایران چیزی کمتر از قدرتهای برتر جهان ندارد.

رییس فدراسیون کاراته در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تیمی که به رقابتهای جهانی پاریس می‌رود یکی از جوانترین تیم‌های ملی در 20 سال اخیر است و اکثر نفرات نخستین حضور جهانی خود را تجربه می‌کنند. وی افزود: به رغم جوانی و تجربه اندک نفرات، به این تیم امید زیادی دارم و مطمئن هستم که ملی پوشان با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام توان خود نتایج خوبی را کسب خواهند کرد.

فرجی همچنین گفت: در بخش کاتا هم نفرات خوب و آماده ای را در اختیار داریم که می توانند برای اولین بار کاراته ایران را در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان صاحب مدال کنند.
۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.