رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا-گرجستان ؛ بانوان در اسلحه سابر به مدال برنز دست یافتند

رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا-گرجستان ؛ بانوان در اسلحه سابر به مدال برنز دست یافتند
در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا تیم ملی بانوان کشورمان در اسلحه سابر به مدال برنز دست یافت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی؛ رقابت های شمشیربازی کاپ زیر 23 سال اروپا با حضور 10 تیم برتر جهان روز گذشته در اسلحه سابر ودر بخش بانوان واقایان در تفلیس پی گیری شد.
بر این اساس، ملی پوشان کشورمان با ترکیب نجمه سازنجیان،پریماه برزگر وکیانا باقرزاده در این دوره از مسابقات ظاهر شدند که در گام نخست موفق شدند تیم ب روسیه را از میان بردارند وبه مرحله بعد راه یابند.
در مرحله بعد نیز در برابر نمایندگان کشور میزبان قرار گرفتند و توانستند تیم گرجستان را نیز شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند ،در این مرحله ملی پوشان کشورمان علی رغم به نمایش گذاشتن یک بازی نزدیک و زیبا مغلوب تیم اکراین که سابقه قهرمانی جهان را به دفعات در کارنامه خود دارد شد وبه مدال برنز این دوره از رقابت ها بسنده کرد.
در رقابت های اسلحه سابر بانوان تیم  های اکراین و اذربایجان اول ودوم شدند و ملی پوشان کشورمان هم به عنوان سوم و مدال برنز دست یافتند.
شایان ذکر است، تیم ملی اقایان کشورمان در همین اسلحه به مصاف حریفان خود رفتند که در مرحله نخست تیم گرجستان را شکست داد و در برابر تیم اذربایجان قرار گرفت که  این تیم را نیز با نتیجه 45 بر 30 مغلوب خود کرد اما در مرحله بعدی و برای راه یابی به دیدار نیمه نهایی  در یک بازی حساس ، بازی را با نتیجه 45 بر39 به تیم ملی روسیه واگذار کرد واز کسب مدال بازماند.
 گفتنی است،در پایان رقابت های مردان تیم روسیه اول شد،اکراین دوم و بلا روس نیز به مقام سوم رسید.

 

۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.