شکست دختران والیبالیست ایران مقابل قهرمان آُسیا

شکست دختران والیبالیست ایران مقابل قهرمان آُسیا
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دومین مسابقه خود در رقابتهای قهرمانی آسیا مقابل مدافع عنوان قهرمانی متوقف شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، در دومین روز مسابقات والیبال دختران نوجوان آسیا تیم های ایران و ژاپن از ساعت 10 صبح به وقت محلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ژاپن موفق شد تا نمایندگان کشورمان را شکست دهد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی در قاره کهن مطرح کند.
این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود چشم بادامی ها تمام شد، ژاپنی ها ست های اول تا سوم را با نتایج 25 بر 9، 25 بر 13 و 25 بر 10 به سود خود رقم زدند تا دومین پیروزی شان را در این تورنمنت ثبت و قدرت خود را به رخ سایر مدعیان بکشند.
ژاپن که یکی از تیم های قدرتمند والیبال در رده های سنی مختلف محسوب می شود در این بازی نشان داد که چقدر باتجربه است؛ شیوه بازی این تیم و حتی سطح آن دست کمی از رده های سنی بالاتر نداشت و با وجود اینکه از نظر قدی هم از تیم ایران خیلی پایین تر بودند اما نشان دادند که والیبال را خوب می دانند و این میدان برای نشان دادن قدرتشان است.
ملی پوشان ایران هم اگرچه نتیجه را واگذار کردند نمایش خوبی را مقابل این تیم داشتند و در دقایق بازی آنقدر خوب عمل می کردند که چشم بادامی ها را مجبور به تسلیم امتیاز می کردند.
در هر حال اگرچه این بازی نبرد نابرابر تجربه ها و به سود شرق آسیایی ها بود اما درس های زیادی را برای بازیکنان کم تجربه کشورمان در پی داشت؛ درس هایی که می تواند در بازیهای بعدی به تجربه تبدیل شود تا شاهد پیروزی های بیشتر دختران نوجوان ایران باشیم.
به این ترتیب تیم والیبال نوجوانان دختر ایران بعد از انجام دو بازی در گروه B مسابقات، به یک پیروزی مقابل استرالیا و یک شکست مقابل ژاپن دست یافت.
رقابتهای والیبال نوجوانان دختر آسیا از 21 مهر ماه آغاز شده و تا 29 مهر ماه ادامه دارد.
۲۲ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.