رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی تیراندازی:برای مسابقات جایزه بزرگ آماده ایم

رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی تیراندازی:برای مسابقات جایزه بزرگ آماده ایم
ملی پوشان تیراندازی در حالی این روزها اردوی خود را با مربیان خارجی خود بطور پیوسته ادامه می دهند که 10 روز دیگر به مصاف حریفان خود در مسابقات جایزه بزرگ تهران می روند.

حیدر علی نعمتی ، رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : بعد از بازیهای المپیک اعضای تیم ملی به طور پیوسته در اردو حضور داشتند ، تنها سه تیرانداز المپیکی به تشخیص مربی یک دوره استراحت یک ماهه داشتند ، این در حالی است که آمادگی تیراندازان برای مسابقات جایزه بزرگ خوب است .
وی در ادامه اظهار داشت :  با توجه به تجارب بدست امده د ر برگزاری دوره قبل این مسابقات ، در این دوره هم استقبال  کشورها بیشتر شده و هم آمادگی تیم ملی .
نعمتی با اشاره به حضور 50 تیرانداز در این مسابقات خاطر نشان کرد این دوره با حضور تیراندازان کشور های هند ، پاکستان ، مغولستان ، مجارستان ، سوئد  و عمان برگزار می گردد .
وی ادامه داد ، این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی درج گردید و با توجه به کشورهای شرکت کننده از سطح بالای برخوردار است .
نعمتی در خاتمه در پاسخ به رقیب اصلی تیم ملی در این رقابت ها اظهار داشت : در این دوره کشورهای قدری حضور دارند که نمی توان به طور مشخص حریف اصلی را معین کرد .

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.