مدرس سنگاپوری، عنوان مشاورفنی تیم ملی بانوان شد

مدرس سنگاپوری، عنوان مشاورفنی تیم ملی بانوان شد
رییس انجمن راگبی کشور گفت : خانم " سره نا یوه " مدرس نام اشنای سنگاپوری به عنوان مشاور فنی ، تیم ملی راگبی بانوان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا در هند یاری می دهد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی حسن میرزاقابیک افزود : خانم یوه که برای هدایت کلاس مربیگری راگبی به کشورمان امده بود ، با هزینه فدراسیون جهانی در تهران ماند تا کادر فنی تیم ملی بانوان را در مسابقات قهرمانی اسیا در هند ، یاری دهد .
وی افزود : همچنین دراین مسابقات ، دو داور به نامهای فاطمه نوری و نرجس شبانی حضور خواهند داشت و به قضاوت خواهند پرداخت . ضمنا این دو خانم به همراه ژوزف گریگوریان – نعیم هرجابی – علی درسکی – سودابه کشکار به عنوان داور درجه یک بین المللی ، می توانند مسابقات بین المللی را قضاوت کنند.
رییس انجمن راگبی ضمن ابراز رضایت از برگزاری کلاسهای پیشرفته مربیگری و داوری با مدرسی خانم سره نا یوه سنگاپوری و جرالد گالاکر نیوزلندی درتهران گفت : در نظر داریم مربیان و داوران فعال را به کلاسهای برون مرزی نیز بفرستیم .
وی افزود : قرار است کلاسهای مربیگری و داور درجه دو بین المللی راگبی در سال 2013 در تهران برگزار شود تا مربیان و داوران کشورهای منطقه در آن حضور یابند که این حرکت ، برای کشورمان یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.
۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.