برگزاری آخرین روز از دور دوم مدیریت پیشرفته ورزشی سولیداریتی

برگزاری  آخرین روز از دور دوم  مدیریت پیشرفته ورزشی سولیداریتی
دومین دوره مدیرت پیشرفته ورزش سولیداریتی صبح امروز با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل در سالن استاد حمیدی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از اتمام موفقیت آمیز دور نخست دوره پیشرفته مدیری ورزش که زیر نظر کمیته ملی المپیک و با حضور روسا و نمایندگان فدراسیونهای مختلف برگزار شد. در ادامه این دوره های پیشرفته آموزشی  دور دوم  کلاسهای فوق زیر نظر مدرسین و اساتید وبا حضور نمایندگان فدراسیون های بوکس ،تنیس روی میز،اسکواش ،شطرنج، جودو، بخش ضد دوپینگ وزارت ورزش، تیرو کمان ، بدمینتون، تیراندازی ،دوچرخه سواری ،شمشیر بازی و جانبازان و معلولین آغاز شد که بعد از اتمام دوره های مختلف به مراحل نهایی خود رسید.
در این دوره از مدیریت پیشرفته ورزشی دکتر خبیری ،دکتر گائینی، دکتر آزمون، دکتر نصراله سجادی و عزیزی مدیر ارشد سابق روابط بین الملل کمیته ملی المپیک مدرسین این دوره بوده و برنامه ریزی آن بر عهده خانم ناهید کریمی بود.
پس از اتمام این نشست هر شرکت کننده موظف به تحویل 6 کیس استادی  و 6کیس ریپورت به زبان فارسی و بر اساس سر فصل های کتاب بوده و یکی از موضوعات برگزیده آن باید به زبان انگلیسی باشد که به همراه سوابق مبسوط دیگر به المپیک سولیداریتی تحویل داده می شود تا پس از بررسی گزارش ها و عملکرد شرکت کننده ها به قبول شدگان دیپلم ویژه ای نیز اهدا خواهد شد.
هدف از برگزاری این دوره ها که توسط کمیته ملی المپیک و زیر نظر کمیته بین المللی المپیک  برگزارمی شود علاوه بر یکنواخت نمودن اطلاعات ورزشی مدیریت ورزشی در سطح بین المللی به ارائه الگوها و راهکارهای موفق و عملی برای حل مشکلات مدیریت ورزشی در کشورهای مختلف می باشد که احیانا با آن مواجه هستند.

۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.