رقابت 158 وزنه بردار در مسابقات قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی

رقابت 158 وزنه بردار در مسابقات قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی
با اتمام زمان ثبت نام برای حضور در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور – انتخابی تیم ملی 158 ورزشکار از 25 استان کشور برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کردند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور – انتخابی تیم ملی طی روزهای هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب این استان برگزار می شود.
منوچهر رضاخانی، رئیس هیات وزنه برداری همدان که مسئولیت سرپرستی رقابتهای قهرمانی کشور را نیز برعهده دارد، با اعلام اینکه همدان از هر نظر برای میزبانی شایسته از آینده سازان وزنه برداری کشور آماده است، گفت: خوشبختانه با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و شخص آقای افتخاری، هیچ مشکلی از بابت اسکان ورزشکاران و دیگر عوامل اجرایی وجود ندارد. تنها مشکل نبود اسپانسر است که آن نیز انشاالله با حمایت اداره کل مرتفع خواهد شد. همدان خود را برای یک میزبانی بدون نقص آماده کرده است.
علاوه بر 158 وزنه بردار، 42 مربی، 24 سرپرست و 28 نفر به عنوان کادر اجرایی، برگزار کننده رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور هستند.


۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.