نایب قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در اردبیل تجلیل شد

نایب قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در اردبیل تجلیل شد
نایب قهرمان المپیک در دسته فوق سنگین وزنه برداری توسط اداره کل آموزش و پرورش و سپاه پاسداران اردبیل تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم تجلیل از این وزنه بردار با اشاره به کسب مدال نقره فوق سنگین وزنه برداری توسط سجاد انوشیروانی گفت: تجلیل از سجاد انوشیروانی وزنه بردار قهرمان اردبیلی برای تشویق و ترغیب فرهنگیان استان برای ورود به عرصه قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی است.
احمد محمودزاده با بیان اینکه اهتزاز پرچم سه رنگ ایران در لندن توسط ورزشکار اردبیلی افتخاری برای استان  است، تصریح کرد: تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین باید در رشته های مختلف انجام شود تا اهمیت قهرمانی به دانش آموزان و فرهنگیان القا شده و به سمت ورزش قهرمانی گام بردارند.
وی با اشاره به تلاش وزارت آموزش و پرورش برای موفقیت دانش آموزان و فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش علاوه بر تربیت دانش آموزان و تدریس علوم به این قشر از جامعه، حضور موفق آمیز در عرصه های علمی و ورزشی و تشویق ورزشکاران را وظیفه خود می داند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به افتتاح اولین سالن وزنه برداری دانش آموزی در اردبیل اضافه کرد: رشته وزنه برداری در کشور به نام اردبیل شناخته می شود به همین جهت سالن وزنه برداری دانش آموزان در استان احداث شد تا رضازاده ها و انوشیروانیهای استان شناسایی و به جامعه ورزش کشور معرفی شوند.
محمودزاده با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش با صدور و ابلاغ بیانیه ای از مدال آوری انوشیروانی تجلیل کرد، ادامه داد: تجلیل وزیر از معلم و قهرمان وزنه برداری کشور نشان از اهمیت ویژه وزارتخانه به معلمان و فرهنگیان است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
سجاد انوشیروانی دبیر تربیت بدنی مدارس اردبیل بوده و این مراسم از سوی آموزش و پرورش استان عصر سه شنبه در سالن ولایت مرکز استان برگزار شد.


۲۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.