پورکاظمی: یزدانی در ایران تحت عمل جراحی قرار می گیرد

پورکاظمی: یزدانی در ایران تحت عمل جراحی قرار می گیرد
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: رضا یزدانی ملی پوش باغیرت کشتی آزاد در تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر لطفعلی پورکاظمی در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا یزدانی که در جریان مرحله نیمه نهایی رقابت های وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک به آن دچار شد، گفت: پس از انتقال یزدانی به بیمارستان دهکده معاینات دقیق از او به عمل آمد به طوری که ابتدا عکس رادیولوژی گرفته شد تا نسبت به عدم شکستی استخوان اطمینان حاصل شود، سپس  ام. آر. آی نیز از زانوی مصدوم وی گرفته شد و در نهایت مشخص شد وی متاسفانه از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

دکتر پورکاظمی، تصریح کرد: خوشبختانه حال عمومی یزدانی خوب بوده و این قهرمان ارزنده که با بدشانسی از کسب مدال طلا بازماند شب گذششه(به وقت تهران) از بیمارستان مرخص شد.وی خاطر نشان کرد: به این ترتیب یزدانی به همراه دیگر اعضای کاروان به  ایران بر می گردد و در تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

دکتر پورکاظمی خاطر نشان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی همچون همیشه پشتیبان ورزشکاران و قهرمانان عزیز بوده و در این رابطه آمادگی خود را برای انجام عمل جراحی روی زانوی یزدانی با استفاده از بهترین امکانات و حاذق ترین متخصصان ارتوپدی فدراسیون اعلام کردیم که  این مهم با استقبال یزدانی مواجه شد. به این ترتیب وی در روزها یا هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.