دکتر پورکاظمی: فشار زیاد آسیب دیدگی قدیمی یزدانی را تشدید کرد(835)

دکتر پورکاظمی: فشار زیاد آسیب دیدگی قدیمی یزدانی را تشدید کرد(835)
رییس تیم پزشکی کاروان ایران در المپیک درباره وضعیت رضا یزدانی به آسیب‌دیدگی این کشتی گیر اشاره کرد و گفت: فشار وارده بر زانوی رضا یزدانی زیاد بود و همان مصدومیت قدیمی‌اش را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری ایسنا لطفعلی پورکاظمی درباره مصدومیت رضا یزدانی اظهار کرد: اکثر ورزشکاران المپیکی ایران آسیب‌های ورزشی دارند که در جریان بازی‌های المپیک به دلیل فشار بالای رقابت‌ها این آسیب دیدگی‌‌ها به خصوص از ناحیه زانو، کمر و گردن بیشتر می‌شود و امری کاملا طبیعی است.

وی ادامه داد: رضا یزدانی نیز از جمله ورزشکاران المپیکی ما بود که آسیب دیدگی‌ قدیمی داشت و با تمام سعی و تلاشی که می‌کرد به مبارزاتش ادامه داد، اما در جریان آخرین رقابتش فشار زیادی به زانویش وارد شد و نتوانست به کارش ادامه دهد. او بهترین شرایط را داشت، اما ورزش حرفه‌ای همین است و در یک لحظه می‌تواند ورزشکار را از ادامه کار منع کند.

رییس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی ایران در پاسخ به این سوال که نوع مصدومیت رضا یزدانی چیست؟ گفت: همان مصدومیت قدیمی در زانوی رضا یزدانی در این مسابقه تحت تاثیر فشار قرار گرفت و کارش را سخت کرد. همه ورزشکاران ما از یک ناحیه مصدوم هستند. باقری معتمد، بهداد سلیمی و احسان حدادی نیز در این رقابت‌ها مصدوم بودند، اما زیر نظر قرار گرفتند و با تلاش خودشان سعی کردند که به مسابقه برسند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا رضا یزدانی می‌تواند به مسابقه ادامه دهد یا نه؟ تصریح کرد: هنوز نمی‌شود چیزی را به طور کامل بیان کرد، باید منتظر بمانیم تا نظر نهایی پزشکان بیان شود. من در سالن اکسل نبودم و تنها با پزشکانی که در کنار رضا یزدانی هستند، ارتباط دارم و باید ببینم که وضعیت نهایی رضا یزدانی چگونه است.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.