گودرزی: امیدوارم مردم ایران نقره‌ام را بپذیرند(774)

گودرزی: امیدوارم مردم ایران نقره‌ام را بپذیرند(774)
کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن به تمجید از حریف آمریکایی‌اش پرداخت و ابراز امیدواری کرد مردم ایران مدال نقره‌اش در این رقابت‌ها را از وی بپذیرند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، صادق گودرزی پس از کسب مدال نقره المپیک 2012 لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در مرحله گروهی کشتی‌گیرانی را شکست دادم که در دوره‌های گذشته به مقام نایب قهرمانی و سومی المپیک دست یافته بودند.

وی اضافه کرد: خدا را شکر توانستم با توجه به حریفان قدرتمندی که داشتم به فینال برسم. برابر کشتی‌گیر آمریکایی هم خیلی تلاش کردم تا برنده شوم اما فکر می‌کنم حریفم بهتر بود و در نهایت برنده شد.

کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن همچنین خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم ایران این مدال نقره را هم از من قبول کنند، چرا که در طول این مسابقات تمام تلاشم را برای خوشحالی آنها به کار بستم.

گودرزی در مورد آینده‌اش نیز گفت: در چهار سال گذشته تمام وقتم را به کشتی و موفقیت در المپیک اختصاص دادم و در حال حاضر می‌خواهم به کارهای عقب افتاده دیگر برسم. اگر صلاح باشد، پس از رسیدگی به امور شخصی دوباره کشتی خواهم گرفت.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۰:۴۶

نظر مخاطبان

آیسل
۱۳۹۱/۰۵/۲۱
3
0
0

واقعیتش خیلی دوس داشتم مدال طلا بگیره اما خب نشد ... از زحمتاش سپاس و تبریک

Hossein
۱۳۹۱/۰۵/۲۱
4
0
0

مردم که میپذیرن ولی خداییش این یارو از شما خیلی سرتر بود و این مسابقه هم حیسیتی بود......... یه کم بیشتر باید با فکر بازی بکنید.....


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.