علی آبادی:مدالهای ایران بزودی2 رقمی می شود / انتظارمان از تکواندو بیش از اینها بود(757)

علی آبادی:مدالهای ایران بزودی2 رقمی می شود / انتظارمان از تکواندو بیش از اینها بود(757)
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ابراز امیدواری کرد با درخشش آزاد کاران تعداد مدالهای کاروان اعزامی ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش دو رقمی گردد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه با عملکرد خوب و ارزشمند تک تک اعضای کاروان ورزشی اعزامی ایران نتیجه ای تاریخی بدست آمده و به امید خدا با درخشش آزادکاران تعداد مدالهای کاروان دو رقمی خواهد شد تا در این زمینه نیز رکورد شکن و تاریخ ساز شویم.
وی ادامه داد: اکثر رشته های اعزامی در حد انتظار ظاهر شدند و حتی ورزشکارانی همچون الهه احمدی در تیراندازی و نوشاد عالمیان در تنیس روی میز توانستند با عملکرد شایسته خود شگفتی بیافرینند. من شکی ندارم که با حمایت و پشتیبانی رشته های مدال آوری همچون تیراندازی، قایقرانی و تنیس روی میز در المپیک بعدی در این رشته ها نیز به مدال دست خواهیم یافت.
نایب رئیس شورای المپیک المپیک آسیا در پاسخ به این سوال که مدال آوری احسان حدادی را بگونه ارزیابی می کند، گفت:مدال حدادی را باید مبدا تاریخ دو و میدانی ایران دانست، چراکه خیلی ها کسب مدال المپیک در این رشته را یک آرزو به حساب می آوردند اما خوشبختانه این جوان غیرتمند کشورمان با عملکرد شایسته خود روند حرکتی این رشته را تغییر داد تا از این پس دو و میدانی کاران ایران با خودباوری لازم به فکر ارتقا جایگاه و تعداد مدالهای این رشته در المپیک باشند.
علی آبادی عملکرد شاگردان محمد بنا را خیره کننده دانست و عنوان داشت: محمد بنا بعنوان یک مربی تمام عیار که تمام ذهن و فکر و وقت خود را وقف اردونشینان این رشته کرده بود توانست حاصل زحمات خود و مجموعه ورزش را بگیرد. سوریان، نوروزی و رضایی کاری بسیار بزرگ و قابل تقدیر را انجام دادند ضمن اینکه عبد ولی نیز اگر با آن ناداوری روبرو نمی شد شانس کسب مدال طلا را داشت. در کل باید از زحمات مجموعه کشتی فرنگی در حدی شایسته تقدیر کرد.
وی با تاکید بر اینکه از تکواندو انتظاری بیش از این می رفت گفت: به اعتقاد من باقری معتمد به راحتی می توانست طلا بگیرد اما او به مدال نقره بسنده و قناعت کرد. از یوسف کرمی نیز بعنوان ورزشکاری نمونه، با اخلاق و با تجربه بیش از اینها انتظار داشتیم اما او در اولین دیدار و در عین شایستگی نتیجه را واگذار کرد. سوسن حاجی پور هم با کسب سهمیه کاری بزرگ را انجام داده بود که در دیدار اول خود مقابل استرالیا نیز توانست تا راند طلایی پیش برود و مبارزه خوبی به نمایش بگذارد اما از تیم ملی تکواندو که اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بود بیشتر انتظار می رفت.
در بوکس هم پیروزی در دور اول و صعود به مراحل بالاتر برای اولین بار بود که اتفاق می افتاد و حتی روزبهانی در آستانه کسب مدال پیش رفت و این یعنی ایجاد خودباوری در این رشته که  این اعتماد و خودباوری به اندازه کسب مدال برایمان ارزشمند است و مطمئنا آثار مثبت آن را در میادین پیش رو خواهیم دید.
وی در پایان اظهار داشت: به هر ترتیب کاروان ورزشی کشورمان با کسب 4 مدال طلا 4 نقره و 1 برنز تا بدین جای کار هم از لحاظ کسب مدال طلا و هم تعداد مدال رکورد شکنی داشته و توانسته بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران را بدست آورد که به امید خدا و با دعای خیر مردم و تلاش ملی پوشان کشتی آزاد تعداد مدالهای ایران دو رقمی خواهد شد تا در این زمینه نیز رکوردی تاریخی به ثبت برسد.


۲۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۴۷

نظر مخاطبان

محمدرضا
۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
1

سرمایه گذاری رو بوکس رو فراموش نداره ، یه رشته پرمداله که نشون دادیم اگه بهش توجه بشه میتونیم مدال بگیریم


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.