باقری معتمد: آرزو می کردم در فینال با حریف ترک بازی کنم(729)

باقری معتمد: آرزو می کردم در فینال با حریف ترک بازی کنم(729)
عضو تیم ملی تکواندوی ایران پس از رسیدن به فینال بازی‌های المپیک گفت: یکی از آرزوهایم رقابت با حریف ترکیه‌ای در فینال بود و تمام تلاشم را می‌کنم تا با شکست او مدال طلای المپیک را برگردن بیاویزم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، محمد باقری معتمد پس از پیروزی برابر حریف برزیلی و راهیابی به فینال رقابت‌های تکواندو سی‌امین دوره بازی‌های المپیک به خبرنگاران حاضر در سالن اکسل شهر لندن گفت: رقابت بسیار سختی با حریف برزیلی داشتم و در شرایطی که جلو بودم یک لحظه تمرکزم بهم ریخت و همه چیز مساوی شد.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه توانسته به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند، گفت: یکی از آرزوهای من این بود که بتوانم در فینال المپیک با حریف ترکیه‌ای بازی کنم و او را شکست دهم. حالا این آرزو برآورده شده و من در فینال با تمام توانم مبارزه می‌کنم تا مدال طلا را بگیرم.
فینال پیکار‌های وزن 68- کیلوگرم مسابقات تکواندوی سی‌امین دوره بازی‌های المپیک بامداد جمعه به وقت تهران در سالن تکواندو مجموعه ورزشی اکسل برگزار خواهد شد.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۳۳

نظر مخاطبان

گنجی پور
۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
1

بنام خدا . صعود باقری معتمد به فینال تکواندو تبریک میگم . دعای خیر ملت بدرقه راه و مبارزه ورزشی انها باد .

مهدی
۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
1

چقدر لذت بخش است لحظه ای که در قلب لندن سرود جمهوری اسلامی ایران خوانده می شود و فارغ از هر جهت گیری سیاسی انسان احساس شعف وصف ناشدنی می کند.وقتی قهرمانان پیروز می شوند ناخودآگاه اشک هایم جاری می شود،چه زیباست پرچم کشورمان هنگام اهتزاز...


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.