هادی ساعی:معتمد در بازی های بعدی بهتر عمل می کند(717)

هادی ساعی:معتمد در بازی های بعدی بهتر عمل می کند(717)
مدیر تیم ملی تکواندوی کشورمان در بازی های المپیک لندن گفت: 'معتمد' مبارزه اول خود را بخوبی مدیریت کرد و پیروز شد و با شناختی که از وی دارم معتقدم در بازیهای بعدی خود حتی بهتر از قبل عمل خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن هادی ساعی افزود: فیلم مبارزه حریف افغان که در دور بعدی با معتمد مسابقه می دهد، به دقت بازبینی شده و تمام نکات لازم به معتمد گوشزد شده است.

محمد باقری معتمد تکواندوکار وزن منهای 68 کیلوگرم کشورمان امروز در مسابقه نخست خود 'دیوید بوی' از آفریقای مرکزی را با امتیاز 7 - 2 شکست داد و عصر امروز باید با 'روح الله نیک پا' تکواندوکار افغان مسابقه بدهد.مدیر تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره مسابقه بعدی معتمد گفت: حریف افغان معتمد دارای رتبه (رنکینگ) دوم جهان و دارای مدال برنز المپیک پکن است ولی با دعای خیر مردم انشاءالله تکواندو کار شایسته ما از پس این حریف هم بر می آید.

ساعی در خصوص وضعیت دو تکواندو کار دیگر کشورمان، یوسف کرمی و سوسن حاجی پور، نیز اظهارداشت: این دو تکواندو کار از آمادگی کامل جسمی و روحی برای آغاز مبارزات خود برخوردارند. وزن کشی آنان هم امروز انجام شد و خوشبختانه هر دو سر وزن خود بودند.

وی افزود: کرمی و حاجی پور هر دو در مسابقه اول شان در روز جمعه باید با تکواندوکاران اسپانیا مبارزه کنند.

یوسف کرمی در وزن 80 کیلوگرم و خانم حاجی پور در وزن منهای 67 کیلوگرم بانوان در المپیک لندن حضور دارند.

مدیر تیم تکواندوی اعزامی به لندن در پایان از مردم ورزش دوست کشورمان خواست تا برای موفقیت این سه عضو خانواده تکواندو دعا کنند.
۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.