حریف نخست معتمد دریک نگاه؛ بویی بازیکنی قدرتی(685)

حریف نخست معتمد دریک نگاه؛ بویی بازیکنی قدرتی(685)
دیوید بویی آفریقایی نخستین حریف معتمد در رقابتهای المپیک لندن خواهد بود حریفی که چندان نمی تواند برای نماینده وزن دوم المپیکی ما دردسرآفرین باشد.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،فردا محمد باقری معتمد در وزن 68- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ میرود. در قرعه کشی این وزن باقری معتمد نفر دوم رنکینگ جهانی در انتهای جدول ساعت 16:15 به وقت تهران به مصاف دیوید بویی از آفریقای مرکزی می رود که در صورت پیروزی بر این حریف گمنام خود در دور بعد به مصاف برنده دیدار روح الله نیک پا از افغانستان، نفر هفتم رنکینگ جهانی و لنوفسکی از لهستان میرود.

بویی بازیکنی قدرتی
دیوید  بویی: (28/06/1988)
در وزن دوم قطعاً یکی از کم شانس ترین حاضرین در جدول مسابقات برای کسب مدال است. دیوید در قاره خود قهرمان مسابقات انتخابی المپیک شد تا از این طریق مجوز حضور در رقابتهای تکواندو المپیک لندن شود با این حال سابقه چندان درخشانی در رقابتهای جهانی ندارد.

بویی در دانمارک 2009 روی شیاپ چانگ مسابقات جهانی حاضر شد اما راه به جایی نبرد. این آفریقایی در کیونگجو 2011 هم شانس خود را آزمود اما در این رقابتها هم نتوانست جایی برای خود در میان بالا نشینان جدول رقابتهای جهانی دست و پا کند.

خصوصیات فنی: از نظر قدرت بدنی مشکل ندارد با این حال چندان فنی نیست. یا حداقل خیلی از ظرافت های موجود در تکواندو بهره نمی برد با این مبارز باید حساب شده کار کرد تا در ضد حملات از تک ضربه هایش امتیاز نگیرد به هر حال بازیکنان قدرتی بعضی مواقع کار دست آدم می دهند.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.