محمد بنا: کشتی فرنگی با شکستن طلسم 40 ساله مدال المپیک می گیرد (511)

محمد بنا: کشتی فرنگی با شکستن طلسم 40 ساله مدال المپیک می گیرد (511)
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، شنبه شب پس از انجام مراسم وزن کشی 'حمید سوریان' گفت: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در آمادگی کامل بسر می برند و به امید خدا با شکستن طلسم 40 ساله، این بار مدال المپیک را به ملت عزیزمان هدیه خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛ 'محمد بنا' تصریح کرد: در کشتی فرنگی هر کسی باید وظیفه خودش را انجام بدهد و بار مسوولیت به روی دوش کسی باشد که اگر آن را انداخت ظرفیت و شرایط روحیش را داشته باشد.
وی افزود: در نخستین روز مسابقات، بهترین کشتی گیر ما یعنی حمید سوریان امروز (یکشنبه) به روی تشک می رود که امیدوارم وی اولین مدال آور ما نیز باشد و راه را برای بقیه اعضای تیم باز کند.
بنا اظهار داشت: سوریان خیلی خوب به وزن رسید و همین مساله به تنهایی نشان از کامل بودن این کشتی گیر دارد. سوریان از نظر روحی و شرایط جسمی در وضعیت ایده ال بسر می برد.
وی بار دیگر تصریح کرد: در کشتی فرنگی هر کسی باید درس خود را پس بدهد و ما از این تیم دست کم یک مدال طلا می خواهیم.
وی افزود: از نظر من هر ورزشکاری باید برای افتخار آفرینی در رشته خودش نهایت تلاشش را به کار ببندد تا کمک حال ورزش های دیگر شود، ورزشکارانی که بازی های خود را در المپیک تمام کرده اند که تکلیف شان روشن است ولی از حالا باید به ورزشکارانی که در نوبت مسابقه هستند، بیندیشیم.
بنا اظهار داشت: در حال حاضر فقط مشکل مان، ورم صورت 'قاسم رضایی' است که به دلیل عفونی شدن احتمالا نیاز به درمان با آنتی بیوتیک دارد. این ورم باید هرچه سریع تر از بین برود وگرنه پزشکان اجازه کشتی گرفتن را به وی نمی دهند.
وی گفت: درمان رضایی آغاز شده و امیدوارم تا زمان وزن کشی وی، یعنی فردا (دوشنبه) مشکل حل شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص انتظارات مردم از این تیم تصریح کرد: مردم توقع زیادی از کشتی فرنگی دارند که این توقع به جاست. همه دیدند که در چند سال اخیر کشتی فرنگی مرتب افتخار آفرینی کرده و در مسابقات آسیایی و جهانی خوش درخشیده است. همین عملکرد به طور طبیعی انتظارات را از این تیم در مسابقات المپیک نیز بالا برده است. 

منبع :ایرنا

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.