حرکت ارزنده صدا و سیما در پوشش مسابقات بوکس(335)

حرکت ارزنده صدا و سیما در پوشش مسابقات بوکس(335)
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از بدو شروع رقابت های المپیک لندن با پوشش اکثر رقابت های ورزشی و به خصوص مسابقات تیم ملی بوکس ایران نشان داد تبعیضی بین رشته های مختلف ورزشی قائل نیست که این اقدام آنها بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

اگرچه در گذشته و حتی در آستانه اعزام تیم ملی بوکس به رقابت های المپیک بارها مسئولان فدراسیون بوکس و قهرمانان این رشته از عدم پخش مسابقات بوکس از تلویزیون گله مند بودند. با شروع بازی های المپیک و پوشش مسابقات بوکسورهای ایران و حتی پخش چند باره مسابقات آن از کانال های مختلف برای مردم و علاقه مندان، مسئولان و زحمتکشان صدا و سیما نشان دادند تبعیضی بین رشته های مختلف ورزشی قائل نبوده و برای رشد و اعتلای ورزش کشورمان همچون گذشته هر آنچه در توان دارند انجام خواهند داد که از این حیث باید به بچه های رادیو و تلویزیون دست مریزاد و خسته نباشید گفت.
از طرفی پخش رقابت های بوکس از تلویزیون یک پیام واضح برای بوکسورها دارد که تیم ملی بوکس ایران ابتدا می بایست خود را در رقابت های بین المللی نشان داده و سپس انتظار داشته باشد. بدین معنی که هر آنچه بوکس ایران در عرصه بین المللی موفق تر ظاهر شود به همان اندازه مورد حمایت رادیو و تلویزین  خواهد بود و هر اندازه هم ضعیف و ناموفق عمل کند بالطبع شانس حضور در رادیو و تلویزیون را از دست داده و طبیعی است که این فرصت برای رشته های موفق تر مهیا خواهد شد.

در خاتمه باید به مسئولان و زحمتکشان رادیو و تلویزیون بابت پخش چند باره رقابت های مشتزنان کشورمان در المپیک که مایه دلگرمی هر چه بیشتر این قشر ورزشی می شود خسته نباشید و دست مریزاد گفت.

حسین رامادان
۱۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.