ترافیک لندن روز به روز بیشتر می شود(278)

ترافیک لندن روز به روز بیشتر می شود(278)
رقابتهای المپیک لندن هنوز شروع نشده ترافیک آن برای شهروندان مشکلاتی را بوجود آورده بود که با شروع این رقابتها ترافیک هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

برگزاری رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ بیش از همه باعث ناراحتی کارمندان و کارگران شاغل در شهر لندن بخاطر ماندن در ترافیک سنگین شده است بطوریکه این موضوع بارها عنوان شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف در شرایطی که چهارمین روز از این پیکارها آغاز شده و هنوز روزهای زیادی تا پایان این بازی‌ها باقیمانده است، در سه روز سپری شده ترافیک‌ سنگین خیابان‌ها باعث شده تا کارمندان و کارگران ساعت‌ها در ترافیک این شهر بزرگ بمانند وحتی میهمانان ورزشی نیز از ترافیک حاکم بر سیستم حمل و نقل اعتراض داشته باشند.

براساس این گزارش ترافیک در خیابان‌های اطراف دهکده المپیک به حدی است که با وجود یکسری تمهیدات در رفت و آمدها ، شهروندان مجبور می‌شوند تا 2 ساعت در ترافیک بمانند. این موضوع سبب شده 5 میلیون کارمند و کارگر این شهر نگران وضعیت کاری خود شوند و حتی بیم از دست دادن شغل خود را داشته باشند.

مدیران این سازمان‌ها همچنین خواهان عزیمت زودهنگام پرسنل خود شده‌اند. گروهی از شرکت‌ها همچون بی.تی، رویال بانک و ساینس‌بوری نیز ساعات کاری خود را تغییر داده‌اند.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.