عالمیان:تجربه بزرگی کسب کردم(242)

عالمیان:تجربه بزرگی کسب کردم(242)
بزرگ‌ترین تجربه‌ای که در المپیک کسب کردم این بود که فهمیدم در این مسابقات همه با هم برابرند و هیچکس از پیش برنده نیست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به  لندن، نوشاد عالمیان پس از شکست برابر حریف آلمانی در مرحله یک شانزدهم المپیک لندن اظهار داشت: تیموبول حریف بسیار سرسختی بود. او در لیگ‌های معتبر اروپا بازی می‌کند و شناخت خوبی از او داشتم. این حریف آلمانی المپیک را به خوبی می‌شناسد و با تجربه‌تر از من بود.
وی ادامه داد: گیم سوم از حریف جلو بودم اما باختم اگر می‌توانستم این گیم را پیروز شوم شرایط خیلی فرق می‌کرد. در گیم اول هم جلو بودم اما داور بازی خطای سرویس گرفت و تمرکزم به هم ریخت. خدا را شکر می‌کنم که توانستم دو برد را در المپیک کسب و جامعه پینگ پنگ ایران را خوشحال کنم.

نماینده پینگ پنگ ایران در المپیک در پاسخ به این سؤال که از این بازی چه تجربه‌ای کسب کردید گفت: همانطور که می‌دانید المپیک با سایر مسابقات جهانی و آسیایی فرق دارد و همه بهترین‌ها هستند البته خیلی‌ها در همان دور اول حذف شدند که رنکینگ خوبی داشتند.

عالمیان عنوان کرد: تجربه‌ای که در المپیک کسب کردم این است که در این مسابقات همه با هم برابرند و هیچکس نمی‌تواند از قبل پیروزی را از آن خود کند. المپیک میدان بزرگی است و من هم تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردم.

پیگ پنگ باز کشورمان گفت: امروز در حد نام خودم ظاهر نشدم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما اینکه می‌گویند تحت تأثیر حریف آلمانی بودم، این طور نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از لیگ‌های خارجی پیشنهادی دارد یا خیر گفت: بله اما تصمیم گرفتم یک سال دیگر در ایران بمانم.

عالمیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه آیا فدراسیون تمام خواسته‌های شما را برای حضور در المپیک برآورده کرد یا خیر گفت: بله فدراسیون تلاش خوبی را در این زمینه انجام داد.

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.