انتقاد از ناپدید شدن مشعل المپیک(215)

انتقاد  از ناپدید شدن مشعل المپیک(215)
گردشگرانی که برای تماشای المپیک به لندن رفته‌اند از اینکه نمی‌توانند مشعل اصلی این بازی‌ها را از بیرون ورزشگاه المپیک ببینند، انتقاد کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مشعل اصلی بازی‌های المپیک روز جمعه در مراسم افتتاحیه روشن شد اما نحوه قرار گرفتن آن در ورزشگاه المپیک به گونه‌ای است که از خارج از این ورزشگاه قابل مشاهده نیست. این موضوع بدان معنا است که تا زمان دیده شدن مشعل المپیک دست‌کم نیمی از رقابت‌ها انجام شده است زیرا قرار است رقابتهای دومیدانی که در ورزشگاه اصلی المپیک برگزار می‌شود در روز جمعه آغاز شود.

جنیفر کولینز یکی از گردشگرانی است که از آمریکا برای مشاهده المپیک به لندن رفته است در این رابطه گفت: من از کالیفرنیا به اینجا آمدم تا برای نخستین‌بار شاهد المپیک باشم. هیجان زیادی داشتم تا مشعل را ببینم اما حتی از درون پارک المپیک هم نمی‌توان مشعل رامشاهده کرد تا زمانی که رقابت‌های دومیدانی آغاز شود من به خانه بازگشته‌ام این موضوع خیلی ناراحت‌کننده است.
کولین میلارد شهروند 58 ساله لندنی هم گفت: مسئولان برگزاری المپیک کاری کرده‌اند که مشعل ناپدید شود. هرکس که به المپیک می‌آید دوست دارد که عکسی همراه با مشعل بگیرد.
لیندا ساموئل که اهل شهر اسکس در حومه لندن است گفت: مراسم افتتاحیه را خیلی دوست داشتم و لحظه روشن شدن مشعل خیلی زیبا بود اما حالا به نظر می‌رسد که این مشعل وجود خارجی ندارد

۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.