نتایج غیر قابل پیش بینی مسابقات دوچرخه سواری در روز نخست(187)

نتایج غیر قابل پیش بینی مسابقات دوچرخه سواری در روز نخست(187)
دوچرخه سواری جاده یکی از غیر قابل پیش بینی ترین مسابقاتی بود که در نخستین روز بازی های المپیک 2012 لندن برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری ها، دراین رقابت ها که برخلاف انتظارهابا قهرمانی' الکساندر وینوکوروف' از قزاقستان به پایان رسید،'مارک کاوندیش' بخت نخست بریتانیا برای کسب مدال ناکام ماند و 'فابیان کانسلارا' از سوییس زمین خورد و دفاع از قهرمانی خود در مسابقات تایم تریل را به مخاطره انداخت.

کانسلارا در فاصله 15 کیلومتری از خط پایان مسیر 250 کیلومتری مسابقات جاده المپیک جلوتر از 32 دوچرخه سوار دیگر بود که هنگام گردش به راست دوچرخه اش با حفاظ های کنار جاده برخورد کرد.

وی با وجود خراشیدگی آرنج دست راستش دوباره سوار دوچرخه اش شد و به مسیر مسابقه بازگشت. او بعد از مسابقه برای عکسبرداری از شانه اش روانه بیمارستان شد.تصاویر تلویزیونی پس از پایان مسابقات جاده کانسلارا را در حال گریه کردند نشان دادند.

این دوچرخه سوار 31ساله که چهارعنوان قهرمانی تایم تریل جهان را در کارنامه دارد و در المپیک پکن موفق به کسب مدال طلا شد، قرار است روز چهارشنبه در مسابقات تایم تریل المپیک لندن رکاب بزند.
وی اخیرا نیز دنیای دوچرخه سواری را با انصراف خود از مرحله یازدهم رقابت های توردوفرانس به دلیل تولد فرزند دومش متعجب کرده بود.


۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.