خطیب: مدال آوران کشتی دو دستگاه خوردو پارس دریافت می‌کنند(82)

خطیب: مدال آوران کشتی دو دستگاه خوردو پارس دریافت می‌کنند(82)
سرپرست فدراسیون کشتی از اهدای حواله دو خودرو به مدال‌آوران کشتی خبر داد و گفت: کشتی‌گیران در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و با یک روحیه با نشاط و پرتوان خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته "ملی المپیک حجت‌الله خطیب" گفت: هر روز در جریان تمرینات کشتی‌گیران قرار می‌گیرم و در حال حاضر آنها در آخرین مراحل تمرین خود بیشتر به کارهای سرعتی می‌پردازند و در این مرحله‌ی سخت تمرینی که امکان آسیب‌دیدگی برای ورزشکاران وجود دارد خوشبختانه هیچ مشکل یا آسیب‌دیدگی متوجه کشتی‌گیران المپیکی نیست.

خطیب درباره فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب برای کشتی‌گیران المپیک بیان داشت: امکاناتی که برای آنها فراهم کردیم در سطح آرمانی نبود اما سعی شد بهترین شرایط و امکانات را برای کشتی‌گیران فراهم کنیم. از سوی دیگر هر چند مسایل مادی در زندگی اهمیت دارد اما برای کشتی‌گیران مسایل معنوی و پهلوانی، حفظ اعتبار و دفاع از پیشینیان کشتی از مسایل مالی مهم‌تر است.

وی جوایز اهدا شده به کشتی‌گیران المپیکی را مناسب عنوان کرد و گفت: جوایز اهدا شده می‌توانست بهتر از این باشد اما حضور رییس‌جمهور، مدیر ورزش و رییس مجلس در جمع کشتی‌گیران بسیار ارزشمند است و آنها بهترین از این چه چیزی می‌خواهند.

وی افزود: برای بعد از المپیک نیز علاوه بر جوایز بالایی که وزارت ورزش برای قهرمانی پیش‌‌بینی کرده، دو بخش خصوصی آمادگی خود را اعلام کرده‌‌اند که به مدال‌آوران کشتی هر کدام یک حواله خودروی پژو پارس اهدا می‌کنند.

خطیب در ادامه از در نظر گرفتن جوایز نقدی از سوی فدراسیون برای کشتی‌گیران قهرمان خبر داد اما از اعلام مبلغ آن خودداری کرد.
خطیب در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه فرنگی‌کاران و آزادکاران المپیکی از قهرمانان جهان و آسیا هستند و کشتی‌ ایران جزو قدرت‌های جهان است امیدوارم در المپیک مسایل و موضوعات جانبی پیش نیاید تا بتوانیم با یک تجربه خوب موجب شادی مردم شویم.
منبع : ایسنا

۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.