نائب رئیس کاراته بانوان: ترکها از سطح فنی کاراته کاران زن ایرانی شگفت زده شدند

نائب رئیس کاراته بانوان: ترکها از سطح فنی کاراته کاران زن ایرانی شگفت زده شدند
هر چند زمان حضور تیم ملی کاراته بانوان در اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان کوتاه بود ولی آنها از سطح فنی کاراته کاران زن ایرانی شگفت زده شدند.

عشرت شامحمدی ، نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با اعلام این مطلب به سایت خبری کومیته ملی المپیک گفت:در بین نفرات اعزامی تیم ملی کاراته ترکیه به ایران یک قهرمان جهان و یک نایب قهرمان جهان بود و توانستیم در مدت زمان حضور کوتاه مدتشان در تهران حداکثر استفاده از آنها را ببریم چرا که به غیر از تمرین مشترک یک مسابقه چهار جانبه هم با آنها برگزار کردیم.
وی ادامه داد:کاراته کاران ترک در ابتدا ملی پوشان ما را دستکم گرفته بودندو ولی وقتی با توان فنی بچه های ما روبرو شدند شگفت زده شده بطوریکه سرمربی تیم ملی ترکیه صراحتا اعلام داشت فکر نمی کرد کاراته کاران زن ایرانی با توجه به اینکه نمی توانند در مسابقات قاه ای و جهانی شرکت کنند از چنین سطح فنی برخوردار باشند.
نائیب رئیس باناون کاراته در پایان تصریح کرد:تیم ملی کاراته بانون ترکیه بامداد امروز پس از شرکت در یک اردوی سه روزه  و مسابقه چهار جانبه تهران را به مقصد کشورشان ترک کردند ولی در صورت امکان با توجه به اینکه آنها از حضور در ایران رضایت داشته و از سطح فنی بازیکنان ما نیز با احترام یاد می کردند ممکن است در صورت امکان بار دیگر از آنها برای سفر به ایران دعوت بعمل آوریم.


۱۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.