علی نژاد برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا انتخاب شد

علی نژاد برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا انتخاب شد
جلسه انتخابات هیات رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون ووشو غرب آسیا برگزار شد که طی آن دکتر "مهدی علی نژاد" برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون غرب آسیا شد، "محمدرضا پور غلامی" به عنوان دبیر کل و "مهرداد شیرازی" به عنوان نایب رئیس کمیته فنی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، در این نشست که بعداز ظهر دیروز  سه شنبه 20 تیر در محل سالن همایش های اداره کل امور ورزش و جوانان استان زنجان و با حضور دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران و غرب آسیا و روسای فدراسیونهای ووشو عراق، لبنان، یمن، اردن و کویت برگزار شد، دکتر علی نژاد با کسب کل آرا برای 4 سال دیگر در سمت ریاست فدراسیون ووشو غرب آسیا ابقا شد.

همچنین محمدرضا پور غلامی نژاد کارشناس خبره فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان دبیر کل و مهرداد شیرازی رئیس کمیته داوران فدراسیون ایران به عنوان نایب رئیس کمیته فنی غرب آسیا انتخاب شدند.

گفتنی است، حسین عود درویش از عراق و محمد الفران از یمن به عنوان نواب رئیس، وائل یحیی از اردن به عنوان رئیس کمیته فنی، نبیل از اردن به عنوان دبیر کل کمیته فنی، جورج انسیل از لبنان به عنوان خرانه دار و همچنین ناصر الدوغانی از کویت و دکتر باسل از اردن به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب و معرفی شدند.
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۷:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.